Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt et forhold til noen over en lang stund. Vi har vært gift på hver vår side i over 10 og 20 år. Vi har hele veien følt det vi har oppdaget i hverandre er ekte. Hun er litt eldre enn meg og det er hun som hele tiden har drevet forholdet fort til neste nivå. 
Vi har fortalte alt til mennene våre, som begge endte opp med å si de ville ha oss tilbake. De vil alt skal være som før.  
Mannen hennes har bedt henne bryte alt kontakt med meg på grunn av barna. Hun hører på han og er usikker, sier hun trenger tid til å tenke av hensyn til barna. 
Jeg lurer nå på om følelsene hennes var ekte i utgangspunktet.
Kan det være kun av hensyn til barna at hun vurderer å bli? Eller fordi hun ikke tørr bryte ut av det trygge vennskapet med mannen.
 Jeg skjønner det kan være skummelt. Men synes det er vanskelig at hun ikke tørr satse på kjærligheten vår. Når jeg vet så tydelig hva jeg ønsker for oss. 
Hvordan kan man vite at følelsene er ekte nok til å gå fra et så langt samliv der ting har funket ganske bra, unntatt sexen av logiske årsaker. 
Skal jeg bare prøve å glemme henne eller skal jeg gi henne tid til å tenke? 

Anonymkode: 0cdbd...c19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glem henne. Ordne opp i ekteskapet ditt først, og deretter får du heller gå på jakt etter ny partner.

Når du har familie er det ikke bare ditt eget ego å ta hensyn til. Vis at du har ryggrad og ordne opp i dette.

Anonymkode: c9d69...4a4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...