AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Kjæresten min og en kamerat av han ble tagget i et innlegg på fb av en de begge kjenner. Var et humor bilde av en tykk mann i string truse. Han som tagget skrev noe ala : «å er du og (kompisens navn) på ferie igjen?😂.» Kjærestens venn svarer: «ja det er vi👍 Kjæresten min skriver « jaja og du ser vi er fortsatt på markedet✅ Hva faen han er sammen med meg.. Vi har langdistanse forhold å jeg kjenner ikke disse to kompisene, de skrev på sitt språk å jeg trykket på oversetteren på fb å så hva typen min hadde skrevet... Vi har ikke bilder eller forholds status av hverandre på fb, så er ingenting på hans Facebook som tilsier at han er i et forhold heller. Ikke min fb heller men jeg utgir meg ikke å være «på markedet» Var fristet til å svare typen min i innlegget om der er noe han har «glemt» å fortelle meg eller noe i den duren. Hva gjør jeg. Knust... Anonymkode: 42a1f...ff5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 men du klarer det Anonymkode: d4911...3bc 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): men du klarer det Anonymkode: d4911...3bc Hva mener du..? Anonymkode: 42a1f...ff5 1
Gjest supernova_87 Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Du har brukt oversetteren, det er ikke sikkert den plukker opp noe som er ment som spøk. Og at oversettelsen høres annerledes ut enn det som er ment. Jeg ville overhodet ikke skrevet på facebook. Men det er jo helt kurant å spørre kjæresten om han ikke har fortalt til sine venner at han har en kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 Rainstorm skrev (Akkurat nå): Du har brukt oversetteren, det er ikke sikkert den plukker opp noe som er ment som spøk. Og at oversettelsen høres annerledes ut enn det som er ment. Jeg ville overhodet ikke skrevet på facebook. Men det er jo helt kurant å spørre kjæresten om han ikke har fortalt til sine venner at han har en kjæreste. Jeg gikk inn på Google translate også, å fikk opp noe lignende oversetting der. Uansett om oversetteren ikke er 100% så er det jo tydeligvis det han mener når han nevner begge på markedet✅ Anonymkode: 42a1f...ff5 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 Du kan jo kommentere «cool, my love» eller noe i den duren? Blir han sur, er det over og ut. Anonymkode: b2923...355
PM75 Skrevet 18. mars 2021 #7 Skrevet 18. mars 2021 Det er vel bare humoristisk ment. To tykke menn med stringtruse & så tulle med at man ikke forstår hvorfor man fremdeles er singel. Google translate klarer ikke å oversette humor 😉 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #8 Skrevet 18. mars 2021 PM75 skrev (1 minutt siden): Det er vel bare humoristisk ment. To tykke menn med stringtruse & så tulle med at man ikke forstår hvorfor man fremdeles er singel. Google translate klarer ikke å oversette humor 😉 En singel tykk mann, kompisen hans er evig ungkar. Fatter ikke hvorfor han skriver slik å sier begge er enda på markedet. Denne kompisen hans er i tillegg en av hans næreste venner som jeg vet har reist mye sammen med kjæresten min tidligere å sjekket damer... Anonymkode: 42a1f...ff5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #9 Skrevet 18. mars 2021 Det høres ut som om du burde avslutte det forholdet. Langdistanse. spåkproblemer, listen vil fort bli lenger. Anonymkode: 9c0b9...b00 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #10 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjæresten min og en kamerat av han ble tagget i et innlegg på fb av en de begge kjenner. Var et humor bilde av en tykk mann i string truse. Han som tagget skrev noe ala : «å er du og (kompisens navn) på ferie igjen?😂.» Kjærestens venn svarer: «ja det er vi👍 Kjæresten min skriver « jaja og du ser vi er fortsatt på markedet✅ Hva faen han er sammen med meg.. Vi har langdistanse forhold å jeg kjenner ikke disse to kompisene, de skrev på sitt språk å jeg trykket på oversetteren på fb å så hva typen min hadde skrevet... Vi har ikke bilder eller forholds status av hverandre på fb, så er ingenting på hans Facebook som tilsier at han er i et forhold heller. Ikke min fb heller men jeg utgir meg ikke å være «på markedet» Var fristet til å svare typen min i innlegget om der er noe han har «glemt» å fortelle meg eller noe i den duren. Hva gjør jeg. Knust... Anonymkode: 42a1f...ff5 Her misforstår du språkoversettelsen. En translate vil aldri oversette et ord som ligner på typ ‘singel’ til markedet, det er alt for gammeldags. Jeg tipper typen din illustrerer at de rett og slett er på markedet (som i butikker). Anonymkode: 7ce83...1df
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #11 Skrevet 18. mars 2021 Det er klart han er på markedet, langdistanse er perfekt for en mann i sin beste alder, får både i pose og sekk. Anonymkode: b2923...355 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #12 Skrevet 18. mars 2021 Jeg ville kommentert på samme språk «Å? Hvilket marked er du på da, kjære?». Anonymkode: b2923...355 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #13 Skrevet 18. mars 2021 Støtter siste forslag. For bonuspoeng, bruk Google translate så ditt svar er på deres språk! Anonymkode: a7bbd...70d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #14 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Her misforstår du språkoversettelsen. En translate vil aldri oversette et ord som ligner på typ ‘singel’ til markedet, det er alt for gammeldags. Jeg tipper typen din illustrerer at de rett og slett er på markedet (som i butikker). Anonymkode: 7ce83...1df Hvordan i all verden får til å tenke den tanken? Markedet/butikken.. Er jo ikke noe butikk på bildet eller noe. Jeg tolker det som at iom begge er litt godt i hold både kjæresten min og kameraten han så mener kjæresten min at «ja vi har begge lagt på oss å er derfor enda er på markedet✅« Anonymkode: 42a1f...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #15 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Her misforstår du språkoversettelsen. En translate vil aldri oversette et ord som ligner på typ ‘singel’ til markedet, det er alt for gammeldags. Jeg tipper typen din illustrerer at de rett og slett er på markedet (som i butikker). Anonymkode: 7ce83...1df Han skrev ikke singel i innlegget, men markedet Anonymkode: 42a1f...ff5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #16 Skrevet 18. mars 2021 Denne kjæresten din. Har du telefonnummeret hans? Isåfall kan du jo ringe han og spørre han om han er ledig på markedet........ Anonymkode: d0dc7...bad
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #17 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne kjæresten din. Har du telefonnummeret hans? Isåfall kan du jo ringe han og spørre han om han er ledig på markedet........ Anonymkode: d0dc7...bad Ja jeg har både snap, whatsappen og fb hans... Skal nevnes at han har vert distansert den siste tiden...Er nesten som om han håper jeg fikk med meg dette innlegget at jeg er den som dumper fordi han selv er for feig, ikke vet jeg... Anonymkode: 42a1f...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #18 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg har både snap, whatsappen og fb hans... Skal nevnes at han har vert distansert den siste tiden...Er nesten som om han håper jeg fikk med meg dette innlegget at jeg er den som dumper fordi han selv er for feig, ikke vet jeg... Anonymkode: 42a1f...ff5 Jeg spurte om du hadde telefonnummeret hans. Ring han og spør. Ikke stalk han på sosiale medier. Det kalles ikke en kjæreste. Det kalles en følger. RING! Anonymkode: d0dc7...bad 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #19 Skrevet 18. mars 2021 Enten er han idiot, ellers er han bare veldig dårlig på å forstå hvordan man oppfører seg i sosiale sammenhenger. En av delene. Anonymkode: 93b18...650
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #20 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg spurte om du hadde telefonnummeret hans. Ring han og spør. Ikke stalk han på sosiale medier. Det kalles ikke en kjæreste. Det kalles en følger. RING! Anonymkode: d0dc7...bad Er redd om jeg ringer han å konfronterer at han ser på meg som en gal sykelig sjalu kjerring.. Anonymkode: 42a1f...ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå