AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #21 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Disse trådene har kommet og gått i mange år. Fortsatt er hovedrådene til det norske folk: -pant flasker -lufte hunder -selge trusene sine -selg alt annet du har. Kreativiteten er ikke til stede. Det neste som kommer, er at jeg skal kritiseres for ikke å komme med noen forslag:-) Anonymkode: fd575...03f Haha, jeg håper at jeg ikke trenger å gå så langt som å selge trusene mine. Fascinerende at livet kan snu så fort på noen få måneder ass. Nå har jeg stått i dagpengekø siden november, og nav har tre ganger hatt behov for ytterligere dokumenter, noe som i sin tur har gjort at søknadsdatoen min har blitt endret til «dagens dato» mer enn en gang... derfor har jeg ikke fått søke forskudd heller, og har måttet benytte meg av oppsparte midler for å holde hjulene i gang.. Holder på nå med en prosess med å få etterbetalt for de månene jeg har vært i kø, men det tar mye krefter i denne jungelen med skjemaer, arbeidsgivere som skal fylle ut ditten og datten osv. men jeg håper at det ordner seg etterhvert. Takk for tips angående planter, jeg har faktisk nettop pottet om litt og har flere stiklinger er det virkelig folk som kjøper dette? Jeg er jo ikke mer kyndig enn at det er grønne planter 🙈 bør kanskje ha noe info om hva det er før jeg selger.. Anonymkode: 1d569...5f5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #22 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for tips angående planter, jeg har faktisk nettop pottet om litt og har flere stiklinger er det virkelig folk som kjøper dette? Jeg er jo ikke mer kyndig enn at det er grønne planter 🙈 bør kanskje ha noe info om hva det er før jeg selger.. Anonymkode: 1d569...5f5 Om du er så heldig at du ikke har småfluer, hærmygg eller andre skadedyr er det nok mange som vil vise interesse! Jeg har nettopp kasta ut alle mine pga dette problemet 😂 Anonymkode: 83d04...69b
Gjest Vintermorgen Skrevet 18. mars 2021 #23 Skrevet 18. mars 2021 Ryddet for brukerangrep, avsporinger og svar til dette. Vintermorgen, mod.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #24 Skrevet 18. mars 2021 Hvis du har dårlig råd, kan du prøve frelsesarmeen i ditt område. Tror de gir matposer annenhver uke. Kanskje forskjellig fra plass til plass, men de hjelper i hvert fall mange, og er hyggelige tomflasker avhenger av område. Noen steder har tiggere tatt dem. Anonymkode: 6e788...81b 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #25 Skrevet 18. mars 2021 Frøkenfryd30 skrev (5 timer siden): Send meg en melding til [email protected] med navnet til sønnen din og adresse, så kan jeg sende ham et påskeegg i valgfri farge med navnet hans på og godteri i 🥰 Så snill du er 🥰 Anonymkode: 6e788...81b 1
NewStart87 Skrevet 18. mars 2021 #26 Skrevet 18. mars 2021 Frøkenfryd30 skrev (6 timer siden): Send meg en melding til [email protected] med navnet til sønnen din og adresse, så kan jeg sende ham et påskeegg i valgfri farge med navnet hans på og godteri i 🥰 Så snilt! Jeg har lagt inn en bestilling hos deg idag, skal gi påskeegg til tanteungen min
Mezinchaleft Skrevet 18. mars 2021 #27 Skrevet 18. mars 2021 - Pant tomflasker - Hjelp noen eldre i nabolaget med innkjøp og diverse - Selg noen ting du ikke trenger på Finn eller lignende - Selg nakenbilder av deg selv (er blitt veldig vanlig, men skjønner hvis det ikke er noe for deg) - Støttekontakt - Det er mange jobber hvor de trenger en tilkallingsvikar fra tid til annen, prøv noen av disse
PM75 Skrevet 19. mars 2021 #28 Skrevet 19. mars 2021 Tips til uteaktivitet med sønnen din kan være pokemon go. Moro for både store og små 😊 Sjekk om noen i nærheten gir bort matposer, slik at du klarer deg til tirsdag.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #29 Skrevet 19. mars 2021 Norstatpanel.no er en rask og grei måte å tjene noen kroner på. Anonymkode: 6ba23...eb2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #30 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Norstatpanel.no er en rask og grei måte å tjene noen kroner på. Anonymkode: 6ba23...eb2 Du får pengene i gavekort, så slår ikke ut som inntekt. Veldig greit! Anonymkode: 6ba23...eb2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #31 Skrevet 19. mars 2021 Og så kan du vurdere å bli mysteryshopper. See you.no har jeg tatt med ujevne mellomrom tatt oppdrag fra i ihvertfall 10 år. Trygt og sikkert. Anonymkode: 6ba23...eb2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #32 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og så kan du vurdere å bli mysteryshopper. See you.no har jeg tatt med ujevne mellomrom tatt oppdrag fra i ihvertfall 10 år. Trygt og sikkert. Anonymkode: 6ba23...eb2 Seeyou har jeg faktisk vært registrert i mange år hos. Bord i nord, så er litt begrenset med oppdrag, men pleier å ta det jeg kan. så det var et godt tips. Ikke noe å bli rik av men absolutt kjekke kroner å få inn om han har vært heldig å hatt oppdrag. Anonymkode: 1d569...5f5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #33 Skrevet 19. mars 2021 Mezinchaleft skrev (18 timer siden): - Pant tomflasker - Hjelp noen eldre i nabolaget med innkjøp og diverse - Selg noen ting du ikke trenger på Finn eller lignende - Selg nakenbilder av deg selv (er blitt veldig vanlig, men skjønner hvis det ikke er noe for deg) - Støttekontakt - Det er mange jobber hvor de trenger en tilkallingsvikar fra tid til annen, prøv noen av disse Hvor selger man eventuelt nakenbilder da? Anonymkode: 1d569...5f5
Mezinchaleft Skrevet 19. mars 2021 #34 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvor selger man eventuelt nakenbilder da? Anonymkode: 1d569...5f5 Det finnes sider på nettet som er basert på denne form for handel. Har hørt om enkelte som kan få opptill 3000 per bilde per kjøp. Men jeg kommer ikke til å linke til slike sider på dette forumet.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #35 Skrevet 19. mars 2021 Yx kredittkort koster ikke noe å ha og dekker 1 streamingabonnement til 100 kr hver måned. Bruk det til å skaffe disney anonnement!! Anonymkode: 54c62...139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå