AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 I løpet av det siste halve året har to gifte menn lagt an på meg (singel). Jeg har selvsagt klart å avvise dem men det er noen ting jeg merker går igjen....og det er følgende utsagn : "Jeg har så lyst å ringe deg Eller melde deg, men jeg vet jo aldri om du er opptatt med barna eller om det ikke passer "...(=han tenker på meg men vet at han ikke får til å kontakte meg som han vil pga kona....) "Alle komplimenter bare renner ut av meg, for du trenger jo å høre disse tingene " (=rettferdiggjør at han gir komplimenter til en annen en konen..for jeg "trenger det" jo) "Jeg tenker på deg hele tiden " "jeg har aldri følt så sterkt for noen " "jeg klarer ikke la være å fortelle deg hva jeg syns om deg...du er så lett å snakke med "(ny rettferdiggjøring) "vi er så like" (= prøver dra meg til seg på den måten) Noen som kjenner igjen dette? Flere ting gifte menn sier til oss single damer...? Anonymkode: 840e9...dac 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 «Jeg er singel og har barnefri uke» - kona er bortreist «Har aldri følt sånn tiltrekning før» «Har aldri hatt så sterke følelser før» «Det ble slutt for nesten et år siden» «Har tenkt på deg hver eneste dag alle disse årene» «Tenker på deg når jeg står i dusjen» «Vet det er feil, men klarer ikke slutte å tenke på deg» «Må dessverre ut med jobben i kveld, men kan komme rett før/etter jobb» «Kan vi ikke reise bort bare du og jeg» «Det er i praksis slutt, alt er fordelt og vi har vært til megling, jeg har bare ikke funnet noe nytt sted å bo ennå» Og sikkert mye, mye mer. Dette er bare det jeg kommer på i farten. Og, ja, jeg hadde et kort «forhold» til en som var gift, men jeg hadde ikke den fjerneste anelse før det hadde gått noen mnd og jeg begynte å se et system i løgnene. Ellers har det stort sett vært kolleger eller folk på byen som har prøvd seg, uavhengig om jeg har hatt ring på fingeren eller ikke. Æsj. Anonymkode: 4ca80...8d2 9
Gjest O.G. Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som kjenner igjen dette? Flere ting gifte menn sier til oss single damer...? Anonymkode: 840e9...dac "Jeg føler jeg kan snakke med deg, på en måte". "jeg kan godt se du er dominant"
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 O.G. skrev (3 minutter siden): "Jeg føler jeg kan snakke med deg, på en måte". "jeg kan godt se du er dominant" Wow tipper du ble helt kåt på et forhold med ham 😲 Anonymkode: 81bcb...c56 1
Gjest O.G. Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Wow tipper du ble helt kåt på et forhold med ham 😲 Anonymkode: 81bcb...c56 Ja, særlig bak ryggen på hans kone.....
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 O.G. skrev (Akkurat nå): Ja, særlig bak ryggen på hans kone..... Misunner ham den selvtilliten og troen på seg selv han har, alle hadde hatt godt av litt av den 😅 Anonymkode: 81bcb...c56 1
Gjest O.G. Skrevet 18. mars 2021 #7 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Misunner ham den selvtilliten og troen på seg selv han har, alle hadde hatt godt av litt av den 😅 Anonymkode: 81bcb...c56 Jeg vil vel heller kalle det mangel på sosiale antenner istedenfor selvtillit.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #8 Skrevet 18. mars 2021 Gjenganger på Messenger maaange kvelder,fra flere enn en gift mann : " Ønsker deg en riktig god natt 😘" Anonymkode: fc615...fc9 4
Gjest O.G. Skrevet 18. mars 2021 #9 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjenganger på Messenger maaange kvelder,fra flere enn en gift mann : " Ønsker deg en riktig god natt 😘" Anonymkode: fc615...fc9 "Drøm om meg i natt da".
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #10 Skrevet 18. mars 2021 O.G. skrev (Akkurat nå): "Drøm om meg i natt da". Ja 😆,,, og " God morgen, hva skal du gjøre i dag da ? Sola skinner 😎,,, og sier man noe som kan tolkes tvetydig, så er de i gang....særlig når kona har lagt seg eller er bortreist...🙄 Anonymkode: fc615...fc9 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #11 Skrevet 18. mars 2021 "Jeg holder på å bæsje på meg" NAAW! Jeg smeltet på sekundet! ❤️ Anonymkode: 8b7d2...32b
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #12 Skrevet 18. mars 2021 Jeg synes ikke de sier så mye annerledes enn single menn. Kanskje litt mer hjerte-smerte iblant, alt er jo så hemmelig og ulovlig kjærlighet, nærmeste Romeo & Julie-historien liksom. Men en ting jeg føler jeg har lagt merke til, er at de sammenligner deg med kona, men uten å si det helt direkte. De gir komplimenter av typen "du bruker ikke to timer på badet, du :)" eller "du er ikke så opptatt av vesker, du". Det var helt idiotiske eksempler jeg kom på, men dere skjønner greia? At i komplimentet til deg så ligger det bak at kona er det motsatte/er kjip. De er (eller spiller) gjerne litt sånn positivt overrasket, fordi de er vant med noe annet. Anonymkode: 0a99f...4e8 11
Gjest O.G. Skrevet 18. mars 2021 #13 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja 😆,,, og " God morgen, hva skal du gjøre i dag da ? Sola skinner 😎,,, og sier man noe som kan tolkes tvetydig, så er de i gang....særlig når kona har lagt seg eller er bortreist...🙄 Anonymkode: fc615...fc9 Hvis kjerringa er borte så inviterer de en hurtig hjem til seg.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #14 Skrevet 18. mars 2021 Hvis de er ærlige om at de er utro: "forholdet er dødt. (hvorfor vanner du ikke ditt eget gress) " "har ikke hatt sex på evigheter (hadde seg sikkert dagen før) " "hun er bare sur hele tiden (hmm, så rart da) " "vi holder bare sammen for barnas skyld (for barn har godt av å vokse opp i det familielivet der..)" I forhold, men innrømmer det ikke: "beklager, sovnet så fort/ på sofaen i går" "skal på en forretningsreise neste uke" "hei solstråle, har du sovet godt? Drømte om deg i natt. Og så gjerne masse sexrelatert eller masse oppmerksomhet" Anonymkode: 6365b...234 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #15 Skrevet 18. mars 2021 O.G. skrev (1 time siden): Hvis kjerringa er borte så inviterer de en hurtig hjem til seg. Vel.. har opplevd begge deler. De fleste er feige,og vil kun oppleve spenning gjennom tekst. Akkurat nå, sliter jeg med en gift gaaammel mann ,som jeg sang i kor med for mange år siden 🤣 Tror han er innpå 80... Jeg har ikke oppmuntret på noen som helst måte. Kun vennskapelig om vind og vær.. Han er utrolig amorøs i meldingene sine. Ikke vulgær, men det skinner veldig gjennom ...Kan ikke blokke,for da " legger jeg mening" til ordene hans... Penser inn på den flotte kona hans så ofte jeg kan. Jeg synes synd på han.. Ellers er de andre spenningssøkende på min alder 😂🤣 Anonymkode: fc615...fc9
Gjest O.G. Skrevet 18. mars 2021 #16 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vel.. har opplevd begge deler. De fleste er feige,og vil kun oppleve spenning gjennom tekst. Akkurat nå, sliter jeg med en gift gaaammel mann ,som jeg sang i kor med for mange år siden 🤣 Tror han er innpå 80... Jeg har ikke oppmuntret på noen som helst måte. Kun vennskapelig om vind og vær.. Han er utrolig amorøs i meldingene sine. Ikke vulgær, men det skinner veldig gjennom ...Kan ikke blokke,for da " legger jeg mening" til ordene hans... Penser inn på den flotte kona hans så ofte jeg kan. Jeg synes synd på han.. Ellers er de andre spenningssøkende på min alder 😂🤣 Anonymkode: fc615...fc9 Vel, siden vi har unge kvinner rundt omkring i dette landet som gir eldre menn sjanse, så er det jo ikke rart at han holder på...
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #17 Skrevet 18. mars 2021 «Jeg ser du er en dame som gjerne vil bli snakket til av gifte menn. Som sitter og venter desperat på oppmerksomhet fra noen som er opptatt. Som håper at noen vil si at du er finere enn kona. Ellers hadde du jo blokkert meg, slik damer gjør når de ikke vil ha kontakt.» Anonymkode: 92bdc...7de
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #18 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Kan ikke blokke,for da " legger jeg mening" til ordene hans... Hvem sier det? Han? Er det han som bestemmer over deg, eller er det du som bestemmer over deg? Jeg velger å tro at kvinner elsker den oppmerksomheten de får, helt til den dagen de faktisk blokkerer. Det er en enkel sak, og om man ikke greier det, så be om hjelp. Ingen bra menn vil ha en dame som ikke klarer å sette grenser. Så dette går bare ut over deg selv. Anonymkode: 92bdc...7de
Gjest O.G. Skrevet 18. mars 2021 #19 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): «Jeg ser du er en dame som gjerne vil bli snakket til av gifte menn. Som sitter og venter desperat på oppmerksomhet fra noen som er opptatt. Som håper at noen vil si at du er finere enn kona. Ellers hadde du jo blokkert meg, slik damer gjør når de ikke vil ha kontakt.» Anonymkode: 92bdc...7de Du tok med i betraktning hvordan sosialisering av jenter skjer og at man blir mye godt indoktrinert til å alltid være hyggelig til menn uansett om de fortjener det eller ikke, når du skrev det der?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #20 Skrevet 18. mars 2021 O.G. skrev (Akkurat nå): Du tok med i betraktning hvordan sosialisering av jenter skjer og at man blir mye godt indoktrinert til å alltid være hyggelig til menn uansett om de fortjener det eller ikke, når du skrev det der? Nei? Jeg er ikke vokst opp i noen sekt. Men hvis det skjer, så bør det være et tema i seg selv. Og dessuten, da er det vel bra om omverden forteller at de ikke behøver å være snill? Anonymkode: 92bdc...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå