Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann jeg snakker mye med sa i dag til meg at han kunne snakket med meg i timesvis, han glemmer tid og sted når han er med meg, han elsker stemmen min og syns den har en beroligende og god effekt på han, at han syns jeg er nydelig, flott og smart, at han ønsker å passe på og beskytte meg....

Sier man slikt hvis man bare er venner eller kan det være noe mer i dette? 

Anonymkode: 7c707...4f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man sikker ikke så mye til bare venner.

Anonymkode: 83f88...b2c

• Liker 3
Gjest supernova_87
Skrevet

Altså jeg kan si fine ting til venninnene mine ... men jeg sier IKKE at jeg elsker stemmen deres. Der går grensen! 

AnonymBruker
Skrevet
Rainstorm skrev (Akkurat nå):

Altså jeg kan si fine ting til venninnene mine ... men jeg sier IKKE at jeg elsker stemmen deres. Der går grensen! 

Hvorfor syns du det er så drøyt?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er edru mener han det nok, men hvis han har drukket må du nok regne med at han vil komme i buksene på dg 🙂

Anonymkode: c44cc...049

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor syns du det er så drøyt?

Jeg synes ikke det er drøyt. Men det er ikke noe jeg sier til vennene mine. Det er noe jeg sier til noen jeg er tiltrukket av. 

De andre tingene har jeg definitivt sagt (eller kunne sagt) til en venn/venninne, men absolutt ikke alt på samme tid. Jeg synes det høres ut som han er interessert jeg. Er du interessert? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis han er edru mener han det nok, men hvis han har drukket må du nok regne med at han vil komme i buksene på dg 🙂

Helt edru 😉

Rainstorm skrev (7 minutter siden):

Jeg synes ikke det er drøyt. Men det er ikke noe jeg sier til vennene mine. Det er noe jeg sier til noen jeg er tiltrukket av. 

De andre tingene har jeg definitivt sagt (eller kunne sagt) til en venn/venninne, men absolutt ikke alt på samme tid. Jeg synes det høres ut som han er interessert jeg. Er du interessert? 

Ja jeg syns det er litt vanskelig å vite om han bare er "veldig vennskapelig" eller om det har gått over i noe mer...

Jeg liker han veldig veldig godt ja 😅

Gjest supernova_87
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Helt edru 😉

Ja jeg syns det er litt vanskelig å vite om han bare er "veldig vennskapelig" eller om det har gått over i noe mer...

Jeg liker han veldig veldig godt ja 😅

Hvordan relasjon har dere da? Dating, kollegaer, venner? 

Jeg ville prøvd meg videre jeg hvis han sier disse tingene, og du ønsker noe mer. Hva har du å tape? 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han smisker fælt. Er det noe han ønsker å oppnå? Er han gift?

Masse spørsmål, det virker jo som om han tester ut om han kan ha en sjanse. Omstendighetene avgjør. Det er lite smigrende oppførsel om han er opptatt, da er han bare en drittsekk.

Anonymkode: 88565...be8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo helt umulig å si noe om, uten å vite kontekst eller hvordan han er som person. Dersom du er deprimert og han sier alt det der for å trøste deg, feks. Eller hvis han var full og sentimental. 

Jeg kjenner en mann som sier slike ting til meg, forresten. Jeg er 100% sikker på at han bare er vennskapelig innstilt. 

Anonymkode: d371b...93e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

En mann jeg snakker mye med sa i dag til meg at han kunne snakket med meg i timesvis, han glemmer tid og sted når han er med meg, han elsker stemmen min og syns den har en beroligende og god effekt på han, at han syns jeg er nydelig, flott og smart, at han ønsker å passe på og beskytte meg....

Ja, dette er mest sannsynlig en mann som er forelsket i deg. Enkelte kan nok si slikt til noen som bare er venn, av det andre kjønn, men de fleste vil si det til noen de er forelsket i.

Helt klart en beskrivelse en som er nyforelsket kan komme med, kjenner følelsen godt og den er herlig! ❤️ Go for it!

Anonymkode: efcd2...6f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han sjefen din?

Anonymkode: 5be8e...651

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres ut som voldsom intens smiskete oppførsel, og hadde tenkt at han sa dette for å oppnå noe, sannsynligvis sex. 

Anonymkode: 0d1a2...b8a

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takker for innspill. 
Vi er gode venner. Ikke på dater. Ringes mye, i tide og utide.  Vært det i et halvt års tid. Blitt kjent via jobb.
Han var som sagt edru. Er ikke sjefen min. Han prøver nok å trøste meg fordi jeg har mistet en i familien nylig og er mye lei meg. Jeg vet ikke hva han prøver oppnå. 
Våknet forøvrig opp til en sms nå på morgenen. Den har han sendt i løpet av natten. Der sto det: 
Jeg skal en tur på hytta i helgen. Hvis du ikke har noe annet å gjøre, kan du ikke komme og besøke meg? 

Hm. 

AnonymBruker
Skrevet

Han love bomber deg,og er absolutt betatt ! Pass bare på at han er " hel ved " og ikke forhast deg seksuelt 😅 

Anonymkode: da17a...d0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takker for alle innspill. Jeg skal følge godt med fremover. Jeg hadde nok heller aldri sagt til en venn at jeg elsker stemmen hans, med mindre jeg virkelig var interessert. For å snu på det, så hadde jeg nok likt "alt" med et menneske som jeg var betatt av....

Sammenlagt er det jo nokså mye positivt han sier til meg, da, så jeg skal prøve ta det positivt og finne ut av hva han faktisk føler i dagene som kommer....TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ts her. Takker for innspill. 
Vi er gode venner. Ikke på dater. Ringes mye, i tide og utide.  Vært det i et halvt års tid. Blitt kjent via jobb.
Han var som sagt edru. Er ikke sjefen min. Han prøver nok å trøste meg fordi jeg har mistet en i familien nylig og er mye lei meg. Jeg vet ikke hva han prøver oppnå. 
Våknet forøvrig opp til en sms nå på morgenen. Den har han sendt i løpet av natten. Der sto det: 
Jeg skal en tur på hytta i helgen. Hvis du ikke har noe annet å gjøre, kan du ikke komme og besøke meg? 

Hm. 

Omg. Begynner navnet hans på H? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Omg. Begynner navnet hans på H? 

Nei. Det finnes nok mange menn i samme kategori.... Kan du ikke heller si hva du tenker om saken?😉

• Liker 1
Gjest Airman
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Eldgammelt triks for å komme seg i trusa, min mening 😤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...