AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Ung ufør etterbetaling fra i fjor, hvilken kategori/post skal jeg skrive inn dette i for regne ut på skattekalkulatoren? Blir det riktig å skrive inn på: 2.6.2 skattepliktig etterlønn og etterpensjon? (Er skatten for i fjor jeg prøver å regne ut) Takker på forhånd for svar 😊 Anonymkode: 46682...baf
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Ring skatteetaten! Du må fylle ut et skjema og så må du legge ved bekreftelsen på pengene! Og nei, det regnes som inntekt, ikke etterlønn eller etterpensjon! Anonymkode: 95a3e...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ung ufør etterbetaling fra i fjor, hvilken kategori/post skal jeg skrive inn dette i for regne ut på skattekalkulatoren? Blir det riktig å skrive inn på: 2.6.2 skattepliktig etterlønn og etterpensjon? (Er skatten for i fjor jeg prøver å regne ut) Takker på forhånd for svar 😊 Anonymkode: 46682...baf Det står i lønns- og trekkoppgaven du har fått fra nav, hvilken post beløpet skal stå i. Anonymkode: 9b5c4...036 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Du behøver ikke gjøre noe, Skatteetaten regner ut den mest lønnsomme beskatningen for deg. Anonymkode: 6a41c...7e0
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du behøver ikke gjøre noe, Skatteetaten regner ut den mest lønnsomme beskatningen for deg. Anonymkode: 6a41c...7e0 Jeg blir så usikker når jeg etter å ha googlet og lest gjennom en del av andres erfaringer om dette. En del sier at skatteetaten regner ut det mest lønnsomme automatisk, mens andre mener at man må selv ringe inn og sende inn diverse for at det skal bli gjort på best mulig måte. Anonymkode: 46682...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå