Gå til innhold

Hvis du fikk muligheten til å gå i dvale i 3 måneder fra i morgen. Og når du våkner opp igjen er pandemien over og folk har det fint.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en drøm. Men jeg har barn, så ville ikke klart det 😅

• Liker 5
Skrevet

Nei. Vi bør tåle dette, hvem vet hva annet vi må takle i fremtiden.

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg er uunværlig 😂

• Liker 1
Skrevet

Nei

• Liker 1
Skrevet

Med en gang 😂

• Liker 6
Skrevet

Lett. Elsker å sove. 

• Liker 4
Gjest MrsMacchiato
Skrevet

Nei, jeg har bursdag i mai, og vil ikke gå glipp av den😅 Men liker også våren, og nyter livet ute i skogen for tiden 😊

Skrevet

Slik det er framstilt ser jeg ikke helt ulempen? Så jeg er overrasket over at så mange svarer nei.
Er det sånn en nedtur å ikke få med seg de (nesten) daglige dommedagsprofetiene fra Høie & co?
Stort annet går man jo ikke glipp av i disse dager uansett.

• Liker 5
Gjest Tutte
Skrevet

Nei, livet er for kort til å kaste bort på slik. 

Skrevet

Ja, om barna mine kunne blitt med. Mannen kunne holdt huset, og tjent penger til vi våknet 😂

• Liker 2
Skrevet
Tutte skrev (3 minutter siden):

Nei, livet er for kort til å kaste bort på slik. 

3 måneder? Det er da ingenting. Ikke går man glipp av noe heller slik vi (de fleste av oss) lever nå.

• Liker 2
Gjest Timeplan
Skrevet

Jeg hadde gjort det om jeg så våknet opp til at alt var som før. Hvor kan jeg melde meg på?

Skrevet (endret)

Nei, har det helt greit nå, ingen grunn for å gå i dvale og miste flere måneder. Liker ikke å gå glipp av noe heller. :P

Endret av FrøkenMånestråle
Skrevet

Nei. Synes ting er helt ok. Selvfølgelig ikke at folk blir alvorlig syke og verre, men ellers liker jeg hvordan det er nå. 

• Liker 1
Gjest Tutte
Skrevet
LastSummer skrev (43 minutter siden):

3 måneder? Det er da ingenting. Ikke går man glipp av noe heller slik vi (de fleste av oss) lever nå.

3 mnd er en hel årstid det.

Gjest Linny111
Skrevet

Jeg har bursdag i mai og ting begynner å åpne her om ikke så lenge, så jeg blir gjerne med på gjenåpningen istedenfor å hoppe rett til normalitet.

• Opprett ny...