Gå til innhold

Har nabolaget ditt en «Ove»? Altså som « En mann ved navn Ove».

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr som klager på statskuppet i borettslaget og er generelt negativt alt moderne.

Anonymkode: b83c2...d25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er advokat.

Anonymkode: 3b14e...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men vi har en som heter Ola.

Anonymkode: 67e4e...90d

Skrevet

Ikke som jeg vet om.

AnonymBruker
Skrevet

har en lignende veninne😀men liker ove bedre😄

Anonymkode: 3c111...983

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bor en mann med navn Ove borte i veien her, men om han er helt Ove vet jeg ikke.

Anonymkode: 22460...1ec

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om at "en mann ved navn Ove" er noen som helst greie. Denne tråden gjorde meg heller ikke klokere.

Anonymkode: d71a9...284

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

En fyr som klager på statskuppet i borettslaget og er generelt negativt alt moderne.

Litt rart om du har lest boka og det er det inntrykket du sitter igjen med av han. Ove var deprimert, prøvde å ta sitt eget liv, depresjonen kom til uttrykk som misfornøydhet med alt og alle - til det skjedde noe som forandret veldig mye. 

Les boka, den er kjempebra. 

Anonymkode: 72fff...758

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Se filmen

Anonymkode: b8c6d...555

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en, men han heter ikke Ove. Derimot er han veldig imot alt som har med fellesutgifter og slikt å gjøre, så man kan jo lure på hvorfor han valgte å kjøpe seg en leilighet i et slikt bygg?

Anonymkode: 939b0...be9

• Liker 1
Skrevet

Har en lærer som heter Ove. Han driver hele tiden å spiller PokemonGo.:tre: Er litt moro, men så må ha alltid drive å diskutere med elevene. Får jo ikke lært noe.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Boka er helt fantastisk - anbefales som lydbok. Ligger i Storytel.

Og se gjerne filmen, den er også kjempebra, selv om filmen ikke fanger hele brodden i historien.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Litt rart om du har lest boka og det er det inntrykket du sitter igjen med av han. Ove var deprimert, prøvde å ta sitt eget liv, depresjonen kom til uttrykk som misfornøydhet med alt og alle - til det skjedde noe som forandret veldig mye. 

Akkurat det jeg tenkte boka er fantastisk og Ove

Anonymkode: 1e7e0...558

Skrevet
kjetil + hagbart<3 skrev (12 minutter siden):

Har en lærer som heter Ove. Han driver hele tiden å spiller PokemonGo.:tre: Er litt moro, men så må ha alltid drive å diskutere med elevene. Får jo ikke lært noe.

Han høres ut som en morro kar å være med, men kanskje ikke passer så godt til lærer yrke. :sjenert: Jaja sånn går nu dagen. :filer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har lest boken. Jeg bare nevnte det med statskuppet fordi det var morsomt. Poenget med boken er jo at slike gamle gubber har en historie. 

AnonymBruker
Skrevet

Har heldigvis kommet meg vekk fra det.... h***** et borettslag kan være, så nei :) Trenger bare å hilse på naboene og ikke forholde meg noe som helst mer til dem.

Anonymkode: 94de5...63d

AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja har en sånn. I dag var han så sinna på at det røyk av hode hans. 

Anonymkode: 94177...2ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...