Gå til innhold

Har du fortsatt kosedyr i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Jeg har fremdeles bamsen min i senga i en alder av 20,har du? Er dette rart? Hjelper på depresjonen 😂

Anonymkode: 75083...db6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 32år og har tre bamser i sengen🧸

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 45 og har to. Samboeren min er nesten like gammel og har også en 😊

Anonymkode: e8426...55f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, to stykk, men de er levende. 😉

Anonymkode: 13289...3e6

AnonymBruker
Skrevet

Kosedyr,  som voksen? 😮 Merkelig. Suger dere på totten også.. 

Anonymkode: c57f9...354

• Liker 4
Skrevet

Nei, har ikje hatt kosedyr i senga siden 14-15 årsalderen. Men har tatt vare på ett par som minne, ligger i en eske et sted. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Sover mye bedre med kosedyr og synes de er så søte 💙 Er i 20 årene. Samboeren min har akseptert det og til og med kjøpt en som vi begge koser med når vi vil

Anonymkode: 9ecc3...af0

Skrevet

Nei, den første bamsen min har hedersplass i skapet på «rommet mitt» hjemme hos foreldrene mine..😌🧸

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde, frem til jeg fikk samboer.

Jeg har slitt med søvproblem hele livet, så det å ha noe kjent og trygt har vært viktig. 

I tillegg har kosebamsene fungert som ekstra støtte til kroppen. Jeg blir fort krum i skuldrene når jeg ligger på siden, noe som fører til nakkesmerter. Med en bamse eller pute unngår jeg dette. 

Anonymkode: f550b...575

Skrevet

Jeg er 25 og bytter på hvilke bamser jeg har i sengen. Bamsen fra kjæresten har jeg alltid der, og to andre bamser fra barndommen iblant.

• Liker 1
Skrevet (endret)

40 år, ung og sprek 😆, har fortsatt en liten bamse i sengen eller på nattbordet alt ettersom. Den har bodd der de siste 20 årene og har vært med på flyttelassene igjennom tidene :) Den har navn og har også vært med på en del ferier og da feriebilder for humorens del.

Endret av DrueSmoothie
  • Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Nei, ikke i senga, men har faktisk en samling med kosedyr og kjøper fortsatt om jeg kommer over figurer og karakterer jeg liker.

AnonymBruker
Skrevet

22.  Har vel 1 i senga eller noe, glemmer at den er der. Den er der mest for pynt

Anonymkode: 55545...ded

Skrevet

Nei, sist jeg hadde det var jeg spebarn.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei det har jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. 

Anonymkode: e0375...579

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Det er vel litt spesielt å ha kosedyr som voksen, men jeg ser at om man er deprimert eller savner nærhet og kos så kan det være en erstatning. Jeg har aldri hatt det behovet for trøst, så har ingen grunn til å ha kosedyr. 

Anonymkode: d7f20...864

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke etter at jeg flyttet hjemmefra som 19-åring. 

Anonymkode: 60d3c...90b

• Liker 1
Skrevet

Nei. Har favoritten i et skap da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...