Gjest Gjest_undrende_* Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 er det noen sentrale steder i oslo som har bra hudpeie.. har ei vennine som har alt og tenkte å kjøpe t gavekort til henne på et slikt sted.. men jeg vet ikke hva innenfor her hun vil sette pris på, men kan man kjøpe et gavekort her også kan hun dersom hun tar med seg kortet dit benytte det på hva hun vil.. eller må det være kjøpt innenfor et bestemt område? feks kroppspeiling.?
LilleMy Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Jeg kjøpte akkurat ett gavekort på Face It i Sandvika, virket som om de hadde mye å velge i og stedet i seg selv var innbydende. Face It ligger også i Oslo, så der har du i alle fall en mulighet....
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #3 Skrevet 24. august 2005 Kjøpte til en venninne på hudpleiesalongen på Paleet. Kunne velge om jeg ville ha på en spesifikk behandling eller på et beløp så hun kunne velge selv. Ellers har jeg hørt at Afrosite klinikken er veldig bra, de har også gavekort og ligger sentralt i Oslo. http://www.afroditeklinikken.no/
Gjest gjesten Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 SAS hotellet på Holbergsplass har hudpleie i underetagen. Det er en liten salong, men de har fine gavekort og hyggelige mennesker. Du oppgir hvilken sum og så kan den du gir gaven til velge og vrake og legge til mer også. Eneste aberet er at de ikke tar kort, så du må ha med deg kontanter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå