AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Hei. Dere som har 3 eller flere barn, får dere tid til å trene? Isåfall hvordan legger dere det opp? syns det er så vanskelig å få tid etter jobb, når man skal hjem og lage middag, bading, litt lek også legging. Så er de kanskje sovnet innen 8. Etter det har jeg så lite energi og vil helst bare slappe av de to timene før jeg må sove. 😅 Anonymkode: 12f12...90a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Treningsmatte hjemme og treningsvideo/app på tv eller telefon. Trener på stua og barna er med. Anonymkode: 74df0...1bb
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 Små barn: Tar med meg ett eller flere barn i joggevogn, bakpå sykkel eller i akebakken. Større barn: De kan sykle/sparkesykle ved siden av mens jeg løper. Vi kan trene «sammen». Feks intervaller ute i hagen eller burpees. Trener noen ganger i lunsjen og spiser heller foran pc. I helgene bytter vi på å trene og tar gjerne med ett barn hver. Trener også jevnlig sent på kveld, tar det som egentid. Man får energi av å komme seg ut i frisk luft, men dørstokkmila kan være vanskelig. Men har stor indre motivasjon knyttet til trening, så dette er egentlig ikke et ork for oss. Anonymkode: b600f...dad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå