AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Jeg trenger noen solskinnshistorier om par som har hatt vanskelige første år, hvor begge parter har trengt å vokse på seg selv og bli voksne før det begynte å fungere mellom dem. Noen som har? Anonymkode: c6e8b...a8f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Nei... vi fikk det til å fungere noen år fordi vi var blitt mer modne og tryggere, kanskje. men etterhvert måtte vi innse at den eneste veien vi egentlig hadde vokst, var fra hverandre. Anonymkode: 6bbfc...642 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei... vi fikk det til å fungere noen år fordi vi var blitt mer modne og tryggere, kanskje. men etterhvert måtte vi innse at den eneste veien vi egentlig hadde vokst, var fra hverandre. Anonymkode: 6bbfc...642 Men dere sluttet å krangele og være negativ innflytelse på hverandre? Anonymkode: c6e8b...a8f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men dere sluttet å krangele og være negativ innflytelse på hverandre? Anonymkode: c6e8b...a8f Ja! Vi ble bare ikke lykkelige sammen. Anonymkode: 6bbfc...642
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja! Vi ble bare ikke lykkelige sammen. Anonymkode: 6bbfc...642 Ok jeg skjøbner. Så leit vi blir lykkelige sammen garantert sålenge vi kan bli bedre på kommunikasjon..... Anonymkode: c6e8b...a8f 1
Prikkhild Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok jeg skjøbner. Så leit vi blir lykkelige sammen garantert sålenge vi kan bli bedre på kommunikasjon..... Anonymkode: c6e8b...a8f Hvis du tror det kan du jo få med partneren din på parweb feks? Men jeg må si, det er jo nå i starten dere skal ha det lett. Man får så mye gratis når man er forelsket, og er ofte blind for hverandres mangler. Hvor lenge har dere vært sammen?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 Min mann og jeg hadde noen tøffe år i starten. Jeg ble manisk på et tidspunkt, uten å ense det selv. Jeg var slik kjempelenge, og så var jeg utrolig deprimert, og så manisk igjen. Vi kranglet, og jeg var urimelig, ondskapsfull og jeg husker faktisk ikke lenger. Men han sto i det, og var også den som tok kontakt med fastlegen min, og derfra ble jeg henvist til DPS... Jeg er bipolar. Så ble det prøving og feiling av medisinering, og det var noen tøffe år før jeg fant en medisin som virket godt nok til å bli funksjonsfrisk. Nå har vi vært sammen i 17 år, har fått to nydelige barn, og vi er lykkelige 🙂 (jeg er fremdeles medisinert). Det er mulig, men dere må være sterke sammen. Anonymkode: e8add...b02
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #9 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min mann og jeg hadde noen tøffe år i starten. Jeg ble manisk på et tidspunkt, uten å ense det selv. Jeg var slik kjempelenge, og så var jeg utrolig deprimert, og så manisk igjen. Vi kranglet, og jeg var urimelig, ondskapsfull og jeg husker faktisk ikke lenger. Men han sto i det, og var også den som tok kontakt med fastlegen min, og derfra ble jeg henvist til DPS... Jeg er bipolar. Så ble det prøving og feiling av medisinering, og det var noen tøffe år før jeg fant en medisin som virket godt nok til å bli funksjonsfrisk. Nå har vi vært sammen i 17 år, har fått to nydelige barn, og vi er lykkelige 🙂 (jeg er fremdeles medisinert). Det er mulig, men dere må være sterke sammen. Anonymkode: e8add...b02 Jeg mener at jeg fikk diagnosen da. Jeg visste ingenting om dette før jeg jeg kom til DPS og ble utredet. Anonymkode: e8add...b02
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg trenger noen solskinnshistorier om par som har hatt vanskelige første år, hvor begge parter har trengt å vokse på seg selv og bli voksne før det begynte å fungere mellom dem. Noen som har? Anonymkode: c6e8b...a8f Det første året av forholdet vårt var preget av utroskap og diskusjoner. Vi kom oss mirakuløst gjennom det. Har nå vært gift i 5 år og har 3 flotte barn sammen. Anonymkode: 3cae8...41f 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #11 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Min mann og jeg hadde noen tøffe år i starten. Jeg ble manisk på et tidspunkt, uten å ense det selv. Jeg var slik kjempelenge, og så var jeg utrolig deprimert, og så manisk igjen. Vi kranglet, og jeg var urimelig, ondskapsfull og jeg husker faktisk ikke lenger. Men han sto i det, og var også den som tok kontakt med fastlegen min, og derfra ble jeg henvist til DPS... Jeg er bipolar. Så ble det prøving og feiling av medisinering, og det var noen tøffe år før jeg fant en medisin som virket godt nok til å bli funksjonsfrisk. Nå har vi vært sammen i 17 år, har fått to nydelige barn, og vi er lykkelige 🙂 (jeg er fremdeles medisinert). Det er mulig, men dere må være sterke sammen. Anonymkode: e8add...b02 Så bra og utrolig koselig at det ordnet seg for dere ❤️ det må ha vært tøft. Vi går begge til psykolog nå. Ønsker å jobbe med oss selv. Hadde vært så fint det om det ordnet seg for oss òg........ Prikkhild skrev (19 minutter siden): Hvis du tror det kan du jo få med partneren din på parweb feks? Men jeg må si, det er jo nå i starten dere skal ha det lett. Man får så mye gratis når man er forelsket, og er ofte blind for hverandres mangler. Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har vært sammen i 8 mnd men det har nå vært slurt i 6 mnd og vi vurderer å prøve på nytt. Anonymkode: c6e8b...a8f
Prikkhild Skrevet 17. mars 2021 #12 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi går begge til psykolog nå. Ønsker å jobbe med oss selv. Hadde vært så fint det om det ordnet seg for oss òg........ Vi har vært sammen i 8 mnd men det har nå vært slurt i 6 mnd og vi vurderer å prøve på nytt. Anonymkode: c6e8b...a8f Da virker det som at det er en vilje der fra begges side? Bra dere går til terapi hver for dere, og igjen vil jeg tipse om https://parweb.no.
Fioljenta Skrevet 18. mars 2021 #13 Skrevet 18. mars 2021 Vi lærte ganske tidlig om «Kjærlighetens fem språk» og fra da av gikk det bare oppover. 🤗 Har dere vilje, er det håp, tenker jeg. Men det kan tenkes dere trenger noen nye verktøy som f.eks. parweb, vi-appen eller det med kjærlighetsspråk. Flott at begge går til psykolog! Det er så viktig å få hjelp når man trenger det. 💜
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #15 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så bra og utrolig koselig at det ordnet seg for dere ❤️ det må ha vært tøft. Vi går begge til psykolog nå. Ønsker å jobbe med oss selv. Hadde vært så fint det om det ordnet seg for oss òg........ Vi har vært sammen i 8 mnd men det har nå vært slurt i 6 mnd og vi vurderer å prøve på nytt. Anonymkode: c6e8b...a8f Sammen i 8, slutt i 6, begge til psykolog allerede, nei dette er dødfødt. Avslutt før dere skaffer barn oppi dette kaoset! Anonymkode: 4312b...645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå