Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Måtte reparere bilen. Han har irritert seg over alarmen. Etter den reparasjonen som hans kamerat tok virket ikke den røde pæra på alarmen. Jeg spurte han men han sa at alarmen virket.

Måtte inn for noe annet nå, ba merkeverksted sjekķe det opp.

Sikringen er fjernet...

Han vil selvsagt nekte, hvordan ta dette opp med han?

Anonymkode: 8ec76...aa5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Måtte reparere bilen. Han har irritert seg over alarmen. Etter den reparasjonen som hans kamerat tok virket ikke den røde pæra på alarmen. Jeg spurte han men han sa at alarmen virket.

Sikringen er fjernet...

Hadde fjernet noe av han. Eneste måten sånne folk lærer

Anonymkode: ecc27...4c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det innafor å be han ta meg til dette såkalte verkstedet? Han ville ikke da bilen ble reparert sa det ble dyrere om jeg som norsk ble med.

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er det innafor å be han ta meg til dette såkalte verkstedet? Han ville ikke da bilen ble reparert sa det ble dyrere om jeg som norsk ble med.

Jeg ville ikke stolt på et verksted som tar forskjellige timepriser ut fra forskjellig herkomst. Kanskje du må begynne å ta ansvar for bilen din selv?

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor er han fra?

Anonymkode: bdd7c...597

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (7 timer siden):

Jeg ville ikke stolt på et verksted som tar forskjellige timepriser ut fra forskjellig herkomst. Kanskje du må begynne å ta ansvar for bilen din selv?

Gjør det. Han som ble ivrig for å hjelpe.. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 22.03):

Sikringen er fjernet...

---  eee...  spørre hvorfor han fikk kompisen til å ta ut sikringen kanskje? Eller kanskje aller helst konfrontere kompisen som gjorde dette.

Edit fordi jeg leste HI for dårlig 🤒

Endret av 911
AnonymBruker
Skrevet

Så han har fått kameraten til å herpe bilen din, og så lyver han om det attpåtil. Er dette en person/personer du virkelig ønsker å ha i livet ditt?

Anonymkode: c980d...147

• Liker 5
Skrevet

Sett sikringen på plass igjen og se hva han sier neste gang alarmen går av 😈

• Liker 4
Gjest Smeltemann
Skrevet

Hva er egentlig problemet? 

Skjønner ikke hva voksne mennesker orker å krangle om.

Skrevet

Setter du inn sikringen igjen så er vel problemet løst? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (1 time siden):

Hva er egentlig problemet? 

Skjønner ikke hva voksne mennesker orker å krangle om.

Mener du det? Så om noen tuklet med din bil hadde du ikke reagert?? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Morten1 skrev (55 minutter siden):

Setter du inn sikringen igjen så er vel problemet løst? 

Si at bilen hadde blitt stjålet og du ikke var klar over at sikring var fjernet. Hvordan hadde forsikringsselskapet reagert?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Si at bilen hadde blitt stjålet og du ikke var klar over at sikring var fjernet. Hvordan hadde forsikringsselskapet reagert?

Altså, nå skjedde jo ikke det da, og det ville nok gått helt fint om det så gjorde det... Bare spør kjæresten din hvorfor han gjorde det, og bruk eventuelt et annet verksted neste gang. 

Hadde reagert hvis noen gjorde noe med bilen min som satte meg i fare eller ødela bilen, og dette går ikke under den kategorien. Alarmen har vel plaget ham på en eller annen måte, og så benyttet han anledningen til å «fikse» det. Han burde ha sagt det til deg da, men det er uansett en bagatell synes jeg. 

Anonymkode: 73c19...e5f

AnonymBruker
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Sett sikringen på plass igjen og se hva han sier neste gang alarmen går av 😈

Enig. Gjør dette, ts. Bare sett den på plass igjen uten å si noen ting til han. Også når alarmen går av så later du også som ingen ting og bare ser på reaksjonen han en stund😂 hadde storkost meg 😂

Anonymkode: 6f1a7...594

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Altså, nå skjedde jo ikke det da, og det ville nok gått helt fint om det så gjorde det... Bare spør kjæresten din hvorfor han gjorde det, og bruk eventuelt et annet verksted neste gang. 

Hadde reagert hvis noen gjorde noe med bilen min som satte meg i fare eller ødela bilen, og dette går ikke under den kategorien. Alarmen har vel plaget ham på en eller annen måte, og så benyttet han anledningen til å «fikse» det. Han burde ha sagt det til deg da, men det er uansett en bagatell synes jeg. 

Anonymkode: 73c19...e5f

Sagt det? Han benekter det.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sagt det? Han benekter det.

Om du ikke har tillit til at han forteller deg sannheten så får du eventuelt vurdere hvor mye du orker å gjøre ut av en slik krangel. Jeg synes det høres ut som storm i vannglass.

Anonymkode: f8aa5...86d

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det hadde skjedd, så hadde det jo vært mest naturlig å tenke at tyven hadde tatt sikringen. Selvfølgelig.

Forsikringesselskapet hadde ikke reagert på noe spesiell måte overhodet.

De fleste biler blir uansett stjålet med nøkkel til bilen, uten at det egentlig har noe å si for denne saken.

Anonymkode: 8e4c1...729

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville fjerna en sikring fra bilen hans og nekta for det 🤣

Anonymkode: 89cbc...7f5

AnonymBruker
Skrevet

Har du skrevet om han før? 

På tide å dumpe fyren!! 

Anonymkode: 64e18...39d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...