Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter jobb og middag spurte han om vi skulle ta stor handel i dag siden det passet best for han, det var greit så da kjørte vi og var på vei til butikk, jeg kjørte bilen og vi var på motorvei, det kom en bra sang på radio som fikk meg til å føle meg mer våken, jeg var så trøtt, alt var helt normalt. Men så plutselig skriker han teksten på sangen.. "la la la!!!!!".... I sinnet, kjempe høyt. Dette var hans måte å si "Jeg syns musikken var for høyt"... Jeg følte meg irritert og fikk veldig vondt i ørene, jeg kvapp og jeg kjørte i 80 sone, det er farlig. Jeg kjørte da inn på en busslomme og spurte hva som feiler han og da klager han på at jeg hadde alt for høy musikk og det vat idiotisk osv. Men en normal reaksjon hadde vært å bedt meg skru lavere, da hadde jeg gjort det med en gang. Tror han sliter med å regulere følelsene sine, jeg finner meg ikke i at noen skriker til meg verken i sjåfør sete i 80 sone eller annen situasjon. 

Hva feiler han? Er ikke dette ganske unormal oppførsel? Han er over 30 år gammel...

Anonymkode: e9f4a...883

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du samboer med denne fyren? 
Nei, dette er ikke normalt. 

Anonymkode: 0f288...f1a

• Liker 11
Gjest Chroma
Skrevet

Har dere vært sammen lenge? Er dette første gangen han skriker sånn? 

AnonymBruker
Skrevet

Kunne han ikke skru ned lyden selv?

Anonymkode: dc7d1...e75

• Liker 17
Skrevet

Han var sikkert sliten og ble irritert. Rar oppførsel, men hadde ikke lagt mer i det.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Fin historie om da du var så trøtt og kjørte på motorveien 😳 

Anonymkode: c2425...949

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan jeg toppe. Opplevde omtrent det samme, bare at han jeg var sammen med reiv ut cd-spilleren, tok en skrutrekker og hakket den i stykker i sinne. 

Sånne folk dumper man, kommer seg langt unna, og snakker aldri til dem igjen. 

Anonymkode: c0af4...739

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fin historie om da du var så trøtt og kjørte på motorveien 😳 

Anonymkode: c2425...949

Jeg var ikke for trøtt til å kjøre, men trøtt i den forstand at det ikke var så hyggelig å kjøre til en butikk for å stor handle. Musikk gir meg det lille ekstra for å føle at det er litt gøy det jeg skulle, jeg liker å være positiv selv om jeg skal gjøre noe som  jeg ikke egentlig vil. Ts 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje koronasituasjonen sliter på han? Og kanskje han ikke er så god på å uttrykke frustrasjonen i det daglige? Vanskelig for oss å si noe konkret om hva som feiler han egentlig..

Anonymkode: 319f4...815

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han reagerte som en ukontrollert idiot, men på en måte så kan jeg relatere meg til hans utagerende reaksjon. Det er nemlig slikt jeg ønsker å gjøre når det er mye støy rundt meg og jeg er sliten eller har vondt noe sted, eller annet ubehag. Da kan høye lyder skape et sinnssykt stress og uro i meg, så jeg nesten blokker ut i en slags fortvilelse. Er det mange inntrykk i tillegg, f.eks når man kjører bil, så er det enda verre. Jeg håndterer disse følelsene bedre enn denne mannen, da jeg veldig fint klarer å skru ned lyden på musikkanlegget uten å lage oppstyr av noe slag. Det er verre med disse barna jeg har som ikke kan skrus av, men en viss selektiv hørsel følger med det å føde, og heldigvis for det.

Be ham få orden på følelsene sine. En voksen må kunne håndtere egne følelser på en bedre måte. 

Anonymkode: 772e0...e24

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje koronasituasjonen sliter på han? Og kanskje han ikke er så god på å uttrykke frustrasjonen i det daglige? Vanskelig for oss å si noe konkret om hva som feiler han egentlig..

Uansett så er det ikke normal folkeskikk å oppføre seg slik. Heldigvis kan man velge hvem man vil ha i livet sitt og denne her hadde i allefall jeg valgt bort. Thank you -next. 😅

Anonymkode: f09ed...54d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Uansett så er det ikke normal folkeskikk å oppføre seg slik. Heldigvis kan man velge hvem man vil ha i livet sitt og denne her hadde i allefall jeg valgt bort. Thank you -next. 😅

Anonymkode: f09ed...54d

Det har jeg heller ikke sagt. Men, hun lurte på hva som feiler han, så kom med et forslag. Uansett, de fleste kan vel en eller annen gang klikke i vinkel over ting dersom begeret renner over. TS sier ikke noe om dette er første gang eller om han har reagert slik før i andre situasjoner? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Jeg er ikke en kvinne med den tålmodighet at jeg takler slik oppførsel, jeg kjørte ikke akkurat fint inn i den busslommen, jeg kjørte i ett slik tempo at jeg bråbremste hardt til vi sto helt i ro på den busslommen. (På en kontrollert måte i forhold til trafikk sikkerhet altså), men bremste slik at hode hans nikket fram og tilbake. Jeg sa at jeg ikke takler slik oppførsel, men det virket som han likte å få en reaksjon fra meg, det var egentlig det værste, så da var jeg så irritert at jeg kjørte hjem igjen og ventet til han gikk ut av bilen, så kjørte jeg til en parkeringsplass for å roe ned irritasjonen inni meg før jeg kjørte hjem igjen. 

• Liker 3
Skrevet

Begge var utagerende. Normal oppførsel? Å skrike som en misforstått autist. Nei, det vil jeg ikke si er normal oppførsel.  Jeg vil ikke si at reaksjonen din var noe særlig bedre. Bråbremser på en busslomme og så skriver om saken på KG i ettertid

Jeg skal ikke dømme dere ut ifra en enkelthendelse, men litt komisk er det 😂

AnonymBruker
Skrevet

Samboer og jeg var irriterte på hverandre. Kjørte på motorveien. Var vinter og varmen sto på full styrke. Men han kjørte og det var min bil så ingen av oss regulerte varmen. Og det var varmt inni bilen. Endte med at vi måtte stoppe for begge var bilsyke.

Anonymkode: 87bed...35d

Skrevet

Dere var slitne og trøtte, og oppførte dere irrasjonelt begge to. Slikt kan skje, men bør ikke skje så ofte. 

AnonymBruker
Skrevet
PM75 skrev (21 minutter siden):

Dere var slitne og trøtte, og oppførte dere irrasjonelt begge to. Slikt kan skje, men bør ikke skje så ofte. 

Jeg var i greit humør inntil han skrek i bilen, det var da jeg fikk en reaksjon, jeg tror ikke noen ville hatt en positiv reaksjon om noen skrek slik til dem, eller? Ts.. 

AnonymBruker
Skrevet

Folk flest er irriterende!

Dere er irriterende for hverandre. Dere er vel ikke særlig kule, liksom. Helt normalt.

Anonymkode: 22b36...db0

AnonymBruker
Skrevet

Skremmende, kom deg vekk! Han ha problemer med sinnemestring.

Anonymkode: 112e0...8b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...