Alivamale Skrevet 20. mars 2021 #61 Skrevet 20. mars 2021 Outlander skrev (2 minutter siden): Hvor mye bruker ts på sminker og hudpleier kontra samboeren lurer jeg på. Stakkars - TS - la mannen får spise tubeosten sin i fred! Ja, nettopp. Før ts begynner å pirke på et slikt bagatellmessig nivå, bør hun i det minste se på hva slags utgifter hun pådrar seg som mannen eventuelt ikke bruker penger på.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #63 Skrevet 20. mars 2021 Ja du er for streng. Anonymkode: 116b4...405
Gjest loveli Skrevet 20. mars 2021 #64 Skrevet 20. mars 2021 Osten jeg spiser til frokost koster over 1000,- kg. Den gir meg en fantastisk og gledelig start på dagen. For meg er god og næringsrik mat veldig viktig! Men hvis mannen din ikke bryr seg om smak så er det jo dumt å kaste bort pengene på First Price.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #65 Skrevet 20. mars 2021 Brunello skrev (23 timer siden): Da får man heller bli enige om et matbudsjett. Etter det jeg forstod var ikke økonomi årsak. Står det ikke i hi at de har litt lite penger akkurat nå da? Anonymkode: 9bc22...b4a
vinterdekor Skrevet 20. mars 2021 #66 Skrevet 20. mars 2021 Jeg kjøper ingen First price produkter og ville aldri ha forlangt at andre skulle spise det heller.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #67 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 21.17): Han spiser en kavli tubeost om dagen. Disse er jo ikke drøye i det hele tatt og koster 32 kr stykket. Selv om vi ikke har dårlig råd så har vi heller ikke råd til å sløse unødvendig mye i denne tiden. Er jeg streng som krever at han spiser first price varianten istedenfor kavli sin? Anonymkode: 32c4e...cea Det bestemmer ikke du nei. 32 kr om dagen på smøreost. Det er ikke akkurat et par pakker roastbeef e.l. som jeg kunne forstått siden dere er fattige. La da mannen bestemme selv hva han spiser. Anonymkode: 58877...5e6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #68 Skrevet 20. mars 2021 On 3/17/2021 at 9:50 PM, AnonymBruker said: Hadde du godtatt det hvis han ba deg om å bruke First price bind/ tamponger? Jeg vet ikke om det finnes, men var bare et eksempel. Anonymkode: 7cf4f...634 On 3/18/2021 at 6:36 AM, AnonymBruker said: Det finnes og fungerer like godt som de andre merkene. Ellers syns jeg ikke TS kan bestemme hva mannen skal spise om han er med å betaler for det selv. Anonymkode: 9bc22...b4a Nei, First Price bind og tamponger fungerer IKKE like godt som de andre. Jeg reagerer veldig på dem - sårhet, svie - noe som igjen kan føre til underlivsinfeksjoner. Det samme skjer om jeg bruker First Price dopapir. Ikke faen om jeg går med smerter og betennelse bare for å "spare noen kroner", blir jo nødt å bruke opp de kronene på ekstra salver for sår hud forårsaket av kjipe billigprodukter. Løsningen er selvfølgelig å unngå slike produkter. For øvrig er jeg enig i at folk skal få spise det de vil så lenge de betaler for det. Finnes tusen andre ting å spare penger på. Anonymkode: a02ca...0fc
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #69 Skrevet 20. mars 2021 Samboer spiser brie hver dag, hun. Og siden vi betaler til matkonto begge så står hun da fri til det. Anonymkode: 9d4cf...035
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #70 Skrevet 20. mars 2021 Jeg klarer ikke betale så mye for en tube, fordi jeg vet hva det koster å produsere en slik fra råvarer til ferdigstilt i butikk 🙈 Selv kjøper jeg kun ved gode tilbud. Da kjøper jeg gjerne mye av det jeg vet ligger ikke så langt unna det butikken betaler for å få varene i hylla. Anonymkode: ae444...fc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå