Gå til innhold

Er jeg for streng som krever at mannen spiser first price pålegg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han spiser en kavli tubeost om dagen. Disse er jo ikke drøye i det hele tatt og koster 32 kr stykket. Selv om vi ikke har dårlig råd så har vi heller ikke råd til å sløse unødvendig mye i denne tiden. 

Er jeg streng som krever at han spiser first price varianten istedenfor kavli sin? 

Anonymkode: 32c4e...cea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er ganske stor kvalitetsforskjell på de to. Jeg kjøper ingen first price-varer.

Anonymkode: fafe2...1fa

• Liker 24
Skrevet

Tja. Dersom han ikkje likar first price tubeost er det kjipt å måtte ete det. 

Alt pålegg kostar jo. Er det snakk om mange brødskiver, sidan han et ei heil tube? Det hadde ikkje vore gratis med fårepølse heller. 

• Liker 32
Skrevet

Ja. Vettu ka.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hvorfor kan han ikke spise som han vil, om dere har god nok råd til det? Med mindre han er overvektig, selvfølgelig. 

Anonymkode: 82094...dfc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du bestemmer ikke hva han skal spise.

Anonymkode: 6d888...c38

• Liker 41
Skrevet

Ja 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du kan da ikke diktere hva andre skal spise. 

Anonymkode: 32297...f5e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er du. Hvorfor skal du i det hele tatt bestemme hva han sksl spise? 

Anonymkode: eb651...d29

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

hvis det er hans penger så bestemmer han selv

Anonymkode: 206c7...281

• Liker 7
Skrevet

Om du er streng? Nei. 
Om du har forskrudde meninger om hva du mener du kan kreve av din likestilte, voksne samboer? Uten tvil.   

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Er han 3 år? Så lenge han er voksen og bidrar til mat budsjettet bør han få "lov" til å spise kavlien sin. Hadde følt meg helt umyndiggjort og som en slave i mitt eget liv hvis jeg ikke kunne bestemme selv hvilket pålegg jeg kunne spise. Han kan eventuelt slenge på noen hundrelapper på matbudsjettet som kompensasjon,men regner med du spiser pålegg hver dag du også. 

Anonymkode: ca3bf...096

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du er koko som tror du kan bestemme over en voksen mann. 

Anonymkode: 16a10...c89

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 42f92...1dd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han spiser en kavli tubeost om dagen. Disse er jo ikke drøye i det hele tatt og koster 32 kr stykket. Selv om vi ikke har dårlig råd så har vi heller ikke råd til å sløse unødvendig mye i denne tiden. 

Er jeg streng som krever at han spiser first price varianten istedenfor kavli sin? 

Utidig! Du blander deg oppi noe du ikke har noe med.  Det som imidlertid er lov er å hjelpe til med å optimalisere sunt kosthold og å lage sunn og god mat.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

La han spise hva han vil så lenge han betaler for det selv?

• Liker 1
Skrevet

32 kroner er virkelig verdt det hvis han koser seg med den tuben.. En haug med folk bruker fort en hundrelapp eller mer bare på å kjøpe mat i diverse kantiner rundt om kring. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette må jo være tull. Jeg nekter å tro at det finnes så kjipe folk. 

Anonymkode: d0361...de2

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske smålig ja, får vel være måte på sparing.. 

Anonymkode: 4d974...a1d

• Liker 4
Gjest theTitanic
Skrevet

Ett pålegg man ikke liker har ingen nytteverdi. Da kan man like gjerne droppe hele pålegget. 

Du er altfor gjerrig og kontrollerende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...