Gjest trist som faen.. Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Jeg er så lei av uendelig diskutering om bidrag og samværsfradrag og reiseutgifter og ditt og datt... Jeg er lei av at alt må avtales, at "halve verden" må bli enig før man kan gjøre noe.. Jeg er så lei av å være en halv familie noen ganger og en hel familie andre ganger.. Jeg er så trist av å se barna lide av savn og sorg og sinne og forvirring.. Jeg er lei av den som ikke stiller opp, og jeg er lei av at noen ikke får stille opp... Jeg er trist fordi vi voksne misforstår hverandre, jeg er trist fordi vi ser så forskjellig på ting, trist fordi vi ser så forskjellig på hva som er VIKTIG i barnas liv.. Og egentlig så har vi lite konflikter i forhold til mange andre.. Jeg lurer pokker meg på hva vi egentlig utsetter barna våre for.. Bare et utbrudd i natten.. Jeg ville ikke være min familie foruten - jeg elsker dem alle Mine, dine og våre barn familie...
Gjest gotthard Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 trur jeg med sikerhet kan si att du ikke er alene om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå