AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Har irritert meg i lang tid hvordan jeg ser ut på bildet på førerkortet. Kan jeg stikke innom trafikkstasjonen å ta nytt bilde og få nytt førerkort? Anonymkode: d4129...f01
Gjest theTitanic Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Alle ser teite ut på pass og førerkort bilder. Det er meningen. Og ingen bryr seg.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 #FirstWorldProblem Anonymkode: 9f6a4...734 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 theTitanic skrev (4 minutter siden): Alle ser teite ut på pass og førerkort bilder. Det er meningen. Og ingen bryr seg. Nei ikke alle, eksen var veldig pen på det bildet. Kan jeg få innom å fornye førerkortet mitt med bilde? Anonymkode: d4129...f01
Gjest theTitanic Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 Det vet jeg ikke. Man kan vel få alt man betaler for. Fornyet mitt når det var endring i reglene, for å få med førerkortklasser som ellers ville blitt borte. Det var bare å gå dit og fornye.
Gjest Smeltemann Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 Om du melder det tapt må du muligens ta et nytt bilde for å få nytt kort. Måtte ta nytt bilde jeg sist jeg fornyet mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 Dolce skrev (11 minutter siden): Velkommen i gjengen Jo takk for det theTitanic skrev (11 minutter siden): Det vet jeg ikke. Man kan vel få alt man betaler for. Fornyet mitt når det var endring i reglene, for å få med førerkortklasser som ellers ville blitt borte. Det var bare å gå dit og fornye. Da tror jeg at jeg prøver det, orker ikke å gå å irritere meg så mye over det lengre Smeltemann skrev (8 minutter siden): Om du melder det tapt må du muligens ta et nytt bilde for å få nytt kort. Måtte ta nytt bilde jeg sist jeg fornyet mener jeg. Litt vanskelig når jeg bruker mest appen, da kan vel de se at jeg er inne der? Anonymkode: d4129...f01
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. mars 2021 #9 Skrevet 17. mars 2021 Sånn er det for alle. Get over it.
Dolce Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 Catalina Culès skrev (19 minutter siden): Sånn er det for alle. Get over it. Dette. De av oss som har levd noen år ekstra, vet at vi ser ut som sinnsyke, neddopete raringer som har vært på rømmen i minst 3 år. (Ikke i real life, men på bilder på førerkort, pass, o.l.) TS, lev med det. Du er den du er. Du skal ikke sammenligne deg selv med den merkelige personen som er avbildet på ditt pass eller førerkort. Det er det bare politiet og grensevakter og lignende som må slite med. 1
Gjest Smeltemann Skrevet 17. mars 2021 #11 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Litt vanskelig når jeg bruker mest appen, da kan vel de se at jeg er inne der? Anonymkode: d4129...f01 Må man ikke ha førerkortet fysisk også?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #12 Skrevet 17. mars 2021 Hvem bryr seg?! Har hatt et utrolig teit bilde på førerkortet i 18 år nå. Har vist det til kanskje 10 personer totalt. Anonymkode: 4e393...aed
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #13 Skrevet 17. mars 2021 Bruk det som motivasjon til å følge reglene i trafikken så du slipper å måtte vise det frem til noen. Anonymkode: c43be...e0d 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #14 Skrevet 17. mars 2021 Jeg må fornye førerkortet mitt jeg også pga bildet. Det er jo den eneste legitimasjonen jeg har. Men på førerkortet var jeg 40 kg tyngre, var langhåret på hodet, hadde en del urenheter i huden og var 10 år yngre. Nå er jeg jo slank i trynet, har skjegg og kort hår, og ser faktisk helt annerledes ut. Jeg har faktisk opplevd at legitimasjonen på førerkortet ikke ble godtatt som legitimasjon i en bank pga forskjellene. Syns Statens Vegvesen tar blodpris for å få et nytt sertifikat! Anonymkode: ec44f...c24 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #15 Skrevet 17. mars 2021 Dolce skrev (6 minutter siden): Dette. De av oss som har levd noen år ekstra, vet at vi ser ut som sinnsyke, neddopete raringer som har vært på rømmen i minst 3 år. (Ikke i real life, men på bilder på førerkort, pass, o.l.) TS, lev med det. Du er den du er. Du skal ikke sammenligne deg selv med den merkelige personen som er avbildet på ditt pass eller førerkort. Det er det bare politiet og grensevakter og lignende som må slite med. Man trenger ikke ha levd så sykt lenge for det, jeg er 23 år og ser ut som en russisk straffange på 10’ året i både pass og førerkort. Bryr meg katta. Har vist frem førerkortet til étt eneste menneske på 7 år (fikk mopedlappen som 16-åring), og det var en tilfeldig promillekontroll for fire år siden. Hvorfor skal jeg bry meg? Anonymkode: 8caed...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #16 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg må fornye førerkortet mitt jeg også pga bildet. Det er jo den eneste legitimasjonen jeg har. Men på førerkortet var jeg 40 kg tyngre, var langhåret på hodet, hadde en del urenheter i huden og var 10 år yngre. Nå er jeg jo slank i trynet, har skjegg og kort hår, og ser faktisk helt annerledes ut. Jeg har faktisk opplevd at legitimasjonen på førerkortet ikke ble godtatt som legitimasjon i en bank pga forskjellene. Syns Statens Vegvesen tar blodpris for å få et nytt sertifikat! Anonymkode: ec44f...c24 Litt over 200kr? Anonymkode: c43be...e0d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #17 Skrevet 17. mars 2021 Jeg husker jeg var helt ut av kontroll da jeg kjørte opp og fikk førerkortet. Så bildet ser jeg rar ut syns jeg. Blid og skrekkslagen. Kunne liksom ikke tro at jeg kunne klare å få førerkort følelse. Anonymkode: e9058...608
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #19 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Litt over 200kr? Anonymkode: c43be...e0d 400,- med nytt bilde hos trafikkstasjon. Anonymkode: ec44f...c24
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #20 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 400,- med nytt bilde hos trafikkstasjon. Anonymkode: ec44f...c24 150+80 hvis du betaler på nett. Anonymkode: c43be...e0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå