datajente Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Jeg har hatt lyst til å prøve denne serien (kanskje fordi jeg elsker ordet exfoliere og tror at exfoilering + riktig fukt til huden skal gjøre at arr og store porer jevnes ut). Derfor vil jeg gjerne høre om deres erfaringer med denne serien (nevn gjerne hva slags hudtype dere har).
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Jeg har prøvd dette, og anbefaler det ikke. Renseproduktene er aaaaltfor sterke, og ansiktsvannet har masse alkohol. Jeg har blandingshud, med tendenser til blank panne og nese. Den grønne anti-bakterielle serien var forferdelig. Det eneste jeg virkelig liker fra det merket, er nærmest en skjult hemmelighet. Mild clarifying lotion, det beste ansikstvannet jeg har prøvd (er fortsatt litt usikker på den til Dr. Hauschka).
Gjest Gjest! Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 Hei du! Eg har ikkje testet heile serien,men eg har testet ut den såpa. Uhygenisk!! Som Susanne skriv over,så er desse produkta nokså sterke-og eg har ein hud som tåler nesten alt. Du eier du ønsker no som eksfolierer;det hudvatnet Susanne skreiv om eksolierer det au,men er mykje mildare...Eg har no ein krem fra Clinique(elskar fuktighetskremane derfrå)...Den heiter Total Tournaround og skal eksfoliere huden midl kvar dag. Ikkje bruk den i augeområda... Eg har litt porer i kinna og feit hud i panna,men med denne kremen dempes det .Den gir glød frå første stund du tar den på. Eg synes ikkje den gir nok fukt,så eg brukar ein meir fuktighetskrem om natta. Den er ein rik krem men allikevl oljefri. Litt dyr,men varer lenge... Eksempel så kan du kjøpe på nettet(Strawberrynet.com)
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Ja, glemte å si at det mild clarifying lotion virker litt exfolierende. Fikk lyst til å prøve Total Turnaround jeg
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Jepp - jeg også syntes denne serien virka så bra... kjøpte absolutt alt... rensekrem, vann, to fuktighetskremer osv. osv.. den er så dårlig!!!!! Nå bare prøver jeg å bruke opp siste rest (synes den blir for dyr å kaste)... og er på jakt etter et nytt merke... NOEN FORSLAG?
MiniMjau Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 Jeg fikk også beskjed om fra hudpleier(fikk gavekort på spa! jippiii!) om at den serien fra Clinique er altfor sterk og tørrer ut huden. Jeg har blandingshud(fet/porete nese)
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #7 Skrevet 25. august 2005 Enig at denne serien er for sterk til huden. Følte at den strippet huden min for all fuktighet. Jeg har sensitiv hud, og fikk reaksjoner med kløe og utslett også.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #8 Skrevet 25. august 2005 Er vel bare jeg som er fornøyd da? (eller kanskje jeg bare ikke vet bedre...!) Jeg har kombinasjonshud med fetere t-sone. Bruker produktene til hudtype nr.2 (etter anbefaling), men har byttet ut kremen med en oljefri (Oil free moisture formula) for å unngå blankhet. Jeg synes ikke produktene virker for sterke for meg. Såpestykkene er sikkert ikke så hygieniske, men de er superdrøye. Nå finnes vel såpa på pumpeflaske også for de som foretrekker det. Jeg har alltid lett etter de rette hudpleie-produktene for meg, og clinique er ihvertfall det beste jeg har prøvd til nå.
smil Skrevet 25. august 2005 #9 Skrevet 25. august 2005 Jeg har også prøvd cliniques produkter, men de var ikke noe for min hud heller. Ble i hvert fall ikke kvitt den urene huden min. Jeg ville valgt mildere produkter. Er ikke bra å exfoliere for mye heller. Selv om det er et fint ord
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #10 Skrevet 25. august 2005 Jeg har renseserien til clinique. Jeg synes den er helt elendig! Og det er sant det dere sier om toneren. Den svir noe så sinnsykt!! Ellers har jeg mange andre kremer fra clinique som pore minimiser, anti- blemish solutions, som stinker sprit og tørker huden ut og den føles helt ekkel. Har brukt dramatically different moisturizing lotion i mange år, men synes ikke den er så bra. Nå bruker jeg superdefense triple action (også clinique) og den liker jeg veldig godt, men har begynt å se meg rundt etter bedre rense løsninger. Jeg har sett at flere her på forumet anbefaler noe som heter noe med rose eller noe som heter noe med "Dr. et eller annet"
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #11 Skrevet 25. august 2005 Det er jo fire forskjellige graderinger på det rensevannet da - gikk dere ikke ned et hakk? Uansett sved det ikke så lenge heller... Jeg brukte det før og er storfornøyd! Jeg har normal/tørr hud. Brukte dt vannet (kjøpte små flasker og vekslet fra årstid til årstid), den gule kremen og en av de "vanlige" kremene. I tillegg brukte jeg de "ut i all slags vær"-kremene, både natt og dagkrem - og de gjorde underverker for huden min. Jeg jobbet utendørs på den tiden og overlevde faktisk vinteren helt fint. Gikk senere over til Chanel, mest for å prøve noe nytt, men da så det ut som om jeg hadde blitt slept langs bakken etter en bil, skrubbet opp hele ansiktet! Så den fikk mor som har noe mer hardfør hud... Hvis jeg var deg ville jeg bedt om prøver på de seriene du vurderer jeg... Det gjorde jeg på Steen og Strøm i Oslo, der hvor de har alle de standene for hvert merke. Så fikk jeg prøve hjemme i ro og mak. Det skal legges til at i dag bruker jeg kun en krem fra Rema 1000 som koster ca tredve kroner, og det funker like fint. Men så har jeg jo blitt eldre og huden har kanskje normalistert seg noe mer. Nå klæsjer jeg bare på litt eight hour på de tørre stedene og det funker flotters Lykke til
Gjest Emma J Skrevet 26. august 2005 #12 Skrevet 26. august 2005 Ja, glemte å si at det mild clarifying lotion virker litt exfolierende. Fikk lyst til å prøve Total Turnaround jeg ← Jeg har prøvd den Total Tournaround kremen(finnes kanskje i lotion også om jeg ikke tar feil?)Uansett-begge er oljefri. Kremen gir ikke i seg selv så veldig mye fuktighet,men er vel kanskje greit til normal/fet hud. Selv har jeg normal fin hud,men med litt tørr og litt uren panne. Denne kremen funket kjempe bra! den er veldig kremete i konsistensen og virker kanskje litt fet når man tar den på-men det er den ikke. Den smeleter inn i huden og trekker fort inn,så man trenger ikke vente lenge før man kan ta på makeup. Den gir glød og er litt eksfolierende. Jeg kjøpte i sommer en toalettmappe med denne kremen(50 ml),"den gule" gel(30 ml),"varm" peeling(30 ml) og Pore Minimizer(15 ml) på parfymeriet på Paleet i Oslo. Jeg batalte 360 ca for kremen og fikk med en ekstra krem,en peeling og Pore/mattende produkt!! Så bruker jeg den gule gelen over de stedene jeg trenger ekstra fukt. Peelingen (i "Pore-serien"-en ny som er kommet) er sånn som varmer på huden og har nesten ikke korn-kjemisk peeling tror jeg det heter?!Den skal man bruke toppen 1 gang i uka) og Pore Minimizer er det beste produktet jeg har prøvd i panna mi. Den hjelper litt mot urenheter og matter også ned. SUUUPERDUPER! jeg har sett etter denne kremen på SN,men finner den ikke Isåfall finnes den nok mye billigere der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå