Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha meg en ny madrass 200 i lengde og 140 bredde.. ikea var jo bare råå dyrt..lever på hardt budsjett,, hvor burdte jeg dra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 140 bredde standard madrassmål da? Om du skal ha noe utenom standard målene så kan det vel bli dyrt. Har du prøvd Jysk? Ramla iallefall en slik brosjyre fra dem ned i postkassen her om dagen. Kan jo være at de har noe.

Gjest gjesten
Skrevet

Ikea er ikke så ille på pris. Om du skal ha en seng og madrass koster det noen kroner uansett, så sant det ikke holder med en vanlig springfjærmadrass. Med rammemadrassene på Ikea har du alt i ett. Et moment som kan være greit å tenke på er at Ikea fører den svenske standarden for madrassmål. Dermed kan du regne med å måtte ut dit hver gang du skal ha sengetøy som skal passe godt.

Jeg ville tatt en runde på flere butikker som har senger og madrasser (Jysk, Skeidar). Om du skal ha norsk standard, må du velge enten 90, 120 eller150 etc. Kan gjøre det litt enklere å finne sengetøy på salg da ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jysk var billigst da jeg skulle kjøpe, men det er jo en stund siden :)

Skrevet
skal ha meg en ny madrass 200 i lengde og 140 bredde.. ikea var jo bare råå dyrt..lever på hardt budsjett,, hvor burdte jeg dra?

Skal du ha madrass, så ikke velg et billigste. Madrassen skal du ha lenge, du skal ha en behagelig tid i den.God kvalitet på madrass, gir god kvalitet på søvn.

hva med møbelbutikk?

Skrevet

Kjøp brukte rammemadrasser fra Freetex eller ring rundt til moteller og hoteller og spør om de skal kaste noen snart.

Gjestene og parene som har ligget der har jo ligget på laken.

Gjest Prudence
Skrevet (endret)

Ikea og Jysk har de billigste tror jeg. Men så kan du jo komme over billige andre plasser og da, men let litt, det er jo salg overalt hele tiden :)

Endret av Prudence

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...