Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Jeg har litt dårlig råd for tiden og lurer litt på om det vil skade å bruke litt billigere sylingprodukter i en periode? Jeg bruker All Soft shampo og balsam og frisør proteinkur. Kan vel ikke skade å bruke "dagligvare"-stylingprodukter da? Hvilke er best av de rimeligere merkene? Tenker da på spray, skum og voks.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Du vil nok neppe skade håret, men vær obs på at billigproduktene kan inneholde mye parfyme og tilsetningsstoffer som er sterke mot hodebunnen. Jeg fikk f.eks sår i hodebunnen av Define hårspray. Har imidlertid hørt mange skryte av Garnier sine stylingprodukter. Eneste jeg har prøvd derfra er Surf Hair, men den var jeg godt fornøyd med.
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 (endret) Skummet fra Wella Shockwaves er faktisk bra, og det samme er sprayen fra Schwarzkopf Taft (blå boks) som du får hos Vita. Det med at billigere produkter skal være mer parfymert enn dyrere, kjøper jeg ikke. Stylingproduktene til f.eks. TIGI eller Redken er heller ikke akkurat parfymefrie. Endret 25. august 2005 av Elphaba
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Du får kjøpt All Soft i litersflasker til ca 400,- på Smart Club. Det tilsvarer for shampo ca tre flasker, og det går fire vanlige balsamflasker på en liter. Det blir mye billigere i lengden. Jeg har en liter shampoo nesten to år, og ett år på balsamen. Hvis du kjøper litersflaskene på http://www.lookfantastic.com , så koster de under 300,-.
Gjest Gjest_LINDA_* Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Garnier XXXL volum skum og Garnier hårspray Skummet gir volum og hårsprayen gir litt hold og demper statisk hår. Begge lukter godt. Loral ElVital hårskum gir volum oh har solbeslyttelse. Finnes også for skadet og farget hår. Loreal ElVital shampo og leave-in funker bra. Fargen holder seg friskere lengre og gir fukt og solbeskyttelse til håret. Fint til farget og litt tørt hår om du har lite penger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå