Snart7 Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Enda et vaskerom spm fra meg🙈 Vi har plass til klesskap på vaskerommet og lurer på om det er praktisk å ha iallfall barneklærene der? Noen som har det? Fordeler ulemper. Hovedbadet er i 2 etasje sammen med soverommene. Fordel jeg ser er at alt med tøy skjer nede på vaskerommet som er den etasjen vi oppholder oss mest i . Bruker mye tid på brett, løfte det opp å legge det på de forskjellige rommene nå. 3 barn nå, får snart 2 til så blir 4 rom en skal inn med klær etter vask/ut med klær på kvelden. I stedet for å løfte det opp en trapp samlet på kvelden for å legge fram til neste dag.
Fru Uperfekt Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Jeg har 3 korghyller pr person, slik at jeg ferdig sorterer på vaskerommet og bare legger over i rett skap/hylle i klesskapet senere. Barna fikser det selv etter skolestart (med litt hjelp frem til 3kl.) Har og presse, brettebord (hev senk bord) og strykebrett/jern på vaskerommet.
Snart7 Skrevet 17. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2021 Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden): Jeg har 3 korghyller pr person, slik at jeg ferdig sorterer på vaskerommet og bare legger over i rett skap/hylle i klesskapet senere. Barna fikser det selv etter skolestart (med litt hjelp frem til 3kl.) Har og presse, brettebord (hev senk bord) og strykebrett/jern på vaskerommet. Så alle har en kurv de tar med opp på hvert sitt rom..har du det i hyllesystem da eller utover på benken? Vi har ikke mye benkplass, bare til bretting. Har en 3 klassing, resten er bhg barn og snart nyfødte så er noen år til det går av seg selv
Fru Uperfekt Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 Snart7 skrev (6 minutter siden): Så alle har en kurv de tar med opp på hvert sitt rom..har du det i hyllesystem da eller utover på benken? Vi har ikke mye benkplass, bare til bretting. Har en 3 klassing, resten er bhg barn og snart nyfødte så er noen år til det går av seg selv De har 3 fulle hyller hver slik at alt er brettet og skal bare legges på plass. Har det i hyllesystem. Du får sånne små strykebrett på bla Ikea om du har dårlig plass (de kan henge på veggen når de ikke er i bruk, jeg brukte det før til babyklær) Jeg har barn i alderen 26-5 år, barn fra 21-5 som bor hjemme, så det er heldigvis ikke lenge til de alle er gamle nok.
Snart7 Skrevet 17. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2021 Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå): De har 3 fulle hyller hver slik at alt er brettet og skal bare legges på plass. Har det i hyllesystem. Du får sånne små strykebrett på bla Ikea om du har dårlig plass (de kan henge på veggen når de ikke er i bruk, jeg brukte det før til babyklær) Jeg har barn i alderen 26-5 år, barn fra 21-5 som bor hjemme, så det er heldigvis ikke lenge til de alle er gamle nok. Takk for gode tips🙏🏻 mange forskjellige løsninger å gøy å høre de forskjellige😊er kanskjr lurt å ha drt sånn, så kan de store kkesskapene være oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå