Gå til innhold

Erfaring med klesskap på vaskerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda et vaskerom spm fra meg🙈

Vi har plass til klesskap på vaskerommet og lurer på om det er praktisk å ha iallfall barneklærene der? Noen som har det? Fordeler ulemper.

Hovedbadet er i 2 etasje sammen med soverommene.

Fordel jeg ser er at alt med tøy skjer nede på vaskerommet som er den etasjen vi oppholder oss mest i .

Bruker mye tid på brett, løfte det opp å legge det på de forskjellige rommene nå.

3 barn nå, får snart 2 til så blir 4 rom en skal inn med klær etter vask/ut med klær på kvelden. I stedet for å løfte det opp en trapp samlet på kvelden for å legge fram til neste dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3 korghyller pr person, slik at jeg ferdig sorterer på vaskerommet og bare legger over i rett skap/hylle i klesskapet senere. 

Barna fikser det selv etter skolestart (med litt hjelp frem til 3kl.)

Har og presse, brettebord (hev senk bord) og strykebrett/jern på vaskerommet.

Skrevet
Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden):

Jeg har 3 korghyller pr person, slik at jeg ferdig sorterer på vaskerommet og bare legger over i rett skap/hylle i klesskapet senere. 

Barna fikser det selv etter skolestart (med litt hjelp frem til 3kl.)

Har og presse, brettebord (hev senk bord) og strykebrett/jern på vaskerommet.

Så alle har en kurv de tar med opp på hvert sitt rom..har du det i hyllesystem da eller utover på benken? Vi har ikke mye benkplass, bare til bretting. 

Har en 3 klassing,  resten er bhg barn og snart nyfødte så er noen år til det går av seg selv

Skrevet
Snart7 skrev (6 minutter siden):

Så alle har en kurv de tar med opp på hvert sitt rom..har du det i hyllesystem da eller utover på benken? Vi har ikke mye benkplass, bare til bretting. 

Har en 3 klassing,  resten er bhg barn og snart nyfødte så er noen år til det går av seg selv

De har 3 fulle hyller hver slik at alt er brettet og skal bare legges på plass. Har det i hyllesystem.

Du får sånne små strykebrett på bla Ikea om du har dårlig plass (de kan henge på veggen når de ikke er i bruk, jeg brukte det før til babyklær) 

Jeg har barn i alderen 26-5 år, barn fra 21-5 som bor hjemme,  så det er heldigvis ikke lenge til de alle er gamle nok.

Skrevet
Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå):

De har 3 fulle hyller hver slik at alt er brettet og skal bare legges på plass. Har det i hyllesystem.

Du får sånne små strykebrett på bla Ikea om du har dårlig plass (de kan henge på veggen når de ikke er i bruk, jeg brukte det før til babyklær) 

Jeg har barn i alderen 26-5 år, barn fra 21-5 som bor hjemme,  så det er heldigvis ikke lenge til de alle er gamle nok.

Takk for gode tips🙏🏻 mange forskjellige løsninger å gøy å høre de forskjellige😊er kanskjr lurt å ha drt sånn, så kan de store kkesskapene være oppe 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...