AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Jeg har startet på Yasminelle og fy faen. Etter 5 dager jeg har gråtet hver eneste dag, hatt uro, ligget i senga med hjertebank, overtenker alt, hater alt og alle, blir en HELT ANNEN person. Jeg blir ikke meg selv! jeg er skikkelig utolmodig fordi akkurat det samme skjedde med 2 gestagen p-piller jeg gikk på. Brukte hver av de i flereeee måneder og jeg trodde til slutt jeg var blitt denne jævlige personen som er psykelig sjalu, sinna, og deprimert. Men neida! Slutta på pillene og ble meg selv igjen for 2 år siden! Derfor er jeg så utrolig utolmodig nå. Får alt tilbake igjen og føler meg forferdelig. har dere noen gang bytta så tidlig før? Og tror dere at man kan det? Jeg klarer IKKE ha det slik i 3 mnd å se om det går over. JEG BLIR GAL Anonymkode: 5d77d...6b7
Gjest førstedamen Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Hvorfor bruker du p piller? Bruk prevensjon som virker lokalt og ikke går i hele kroppen. P stav f.eks eller nuva ring.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 førstedamen skrev (16 minutter siden): Hvorfor bruker du p piller? Bruk prevensjon som virker lokalt og ikke går i hele kroppen. P stav f.eks eller nuva ring. P-staven fikk jeg mensen av i nesten et helt år. Nuva ring? Kan ikke det gi humørsvingninger? Eller er det mindre sjanse bare? Anonymkode: 5d77d...6b7
Gjest førstedamen Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): P-staven fikk jeg mensen av i nesten et helt år. Nuva ring? Kan ikke det gi humørsvingninger? Eller er det mindre sjanse bare? Anonymkode: 5d77d...6b7 Hvilken p stav prøvde du? Har du prøvd flere forskjellige? Nuva ring og p stav sender ikke hormonene rundt i hele kroppen og blodbanen slik som p piller, P stav ol. Hormonene slippes hovedsakelig ut kun i livmoren. Da er sannsynligheten for humørsvingninger mindre. Men alle er forskjellige, prøv også ser du om det fungerer. Jeg måtte prøve 3 p staver før jeg fikk en som passet for meg.
SlemUlv Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 førstedamen skrev (5 timer siden): Hvilken p stav prøvde du? Har du prøvd flere forskjellige? Nuva ring og p stav sender ikke hormonene rundt i hele kroppen og blodbanen slik som p piller, P stav ol. Hormonene slippes hovedsakelig ut kun i livmoren. Da er sannsynligheten for humørsvingninger mindre. Men alle er forskjellige, prøv også ser du om det fungerer. Jeg måtte prøve 3 p staver før jeg fikk en som passet for meg. Hvordan mener du at en pstav, som blir satt i armen, ikke sender hormoner rundt i kroppen? Til ts, snakk med legen din om alternativer. Spiral foreksempel? 1
Gjest førstedamen Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 SlemUlv skrev (9 timer siden): Hvordan mener du at en pstav, som blir satt i armen, ikke sender hormoner rundt i kroppen? Til ts, snakk med legen din om alternativer. Spiral foreksempel? Mente spiral, beklager 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå