AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Hva er en krevende baby? Hvordan er deres babyer på 10 månder? Anonymkode: da93f...4eb
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Det er jo delvis subjektivt. Jeg opplevde min yngste som en svært krevende baby. Hun sov lite og i korte intervaller, brukte lang tid på å roe seg, krevde mye oppmerksomhet når hun var våken, mistrivdes i vogn, mistrivdes i bil, mistrivdes på fanget, var ofte syk, hadde kolikk og måtte ha spesialmelk etc. Til sammenligning var min eldste det jeg tenker på som en "enkel" baby, selv om hun gjerne stod opp mellom fire og fem de første par årene. Hun var grei å legge, sovn forholdsvis gode økter, spiste stort sett det hun ble tilbudt, likte å gå tur, likte å sitte på fanget, kunne leke for seg selv, var mye blid i samspill med andre og så videre. De er store nå, men personligheten vedvarte faktisk. Yngste har vært krevende hele oppveksten og fikk også flere diagnoser etter hvert. Eldste har vært verdens enkleste å oppdra. Anonymkode: dfde5...a3e 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 For meg har det som gjør baby krevende vært: ene hadde kolikk, begge hatet bilstol og vogn, begge har kun sovet 30 min sammenhengende frem til 8-9 mnd, og begge har kun sovet inntil meg med pupp i munn på natt, så jeg har sovet fint lite. Anonymkode: aac6f...ceb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå