AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Nå er det 3 mdn siden fødsel. Allerede i 6 mnd måtte jeg ta av meg gifteringen på grunn av hovne fingre. Den passer enda ikke! Kan det rett og slett være at fingrene mine er permanent større? Litt kjedelig å forstørre gifteringen dersom de enda kan krympe litt 😅 Jeg gikk forøvrig ned 8 kg i begynnelsen av graviditeten og la på meg 6 kg etter det før fødsel. Så jeg er nå ca 5 kg lettere enn da jeg ble gravid. Så det er ikke på grunn av voldsom vektoppgang 🙄 Anonymkode: c0de3...c53
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Fingrene mine har ikke vokst, men jeg har gått opp en hel skostørrelse. Ble dyrt med nye sko😆 Så tenker det er ikke umulig at fingerene kan ha endret seg. Anonymkode: 06b04...d25
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fingrene mine har ikke vokst, men jeg har gått opp en hel skostørrelse. Ble dyrt med nye sko😆 Så tenker det er ikke umulig at fingerene kan ha endret seg. Anonymkode: 06b04...d25 Jeg vet at mange opplever å få litt større føtter etter graviditet, men jeg har lest at grunnen til det er at man kan bli mer plattfot av å gå gravid pga. den ekstra tyngden. Flatere føtter gjør jo at man må ha større sko, men føttene har ikke vokst. Tror ikke det er mulig at kroppsdeler vokser etter at man er ferdig med puberteten (at man kan bli tjukkere er noe annet). At fingrene er tjukkere handler sannsynligvis om vann i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå