Gå til innhold

Menn: hva skal til før du skjønner at en kollega har lyst på deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal til før du skjønner at en kvinnelig kollega har lyst på deg, og synes du det er ok med slik oppmerksom på jobb dersom du er singel?

Anonymkode: 35062...192

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet ikke hva som skal til, jeg merker det bare.

Eller det går opp for meg når jeg slapper av eller drømmer.

Helt fint med sånn oppmerksomhet uansett om jeg er singel eller ikke.

Godt å kjenne at jeg lever.

Å rote med kollegaer er uaktuelt uansett.

Endret av Syngemann
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun må si det rett ut, uten hinting eller forsøk på å få meg til å ta initiativ.

Det er rimelig uaktuelt med metoo / anklager om å være creepy, jeg antar ingenting før det blir sagt i klartekst.

Anonymkode: e92df...d2e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Holder meg alltid laaangt vekk fra kolleger. Det blir bare styr og forviklinger som fører til at den ene må skifte jobb til slutt.

Anonymkode: ba56f...81d

• Liker 4
Skrevet

Det skal veldig lite til før jeg skjønner at det er noe på ferde, det er fordi jeg er innbilsk😂 Så fort jeg får komplimenter og henne tar stadig intiativ til å starte dialog eller holde den levende. Tillegg til god øyekontakt kombinert med smil, anser jeg som en god indikasjon på at det skjer noe her. Jeg elsker oppmerksomhet, så det er noe jeg hadde likt. Det kan være utfordrende å blande pleasure og business. Er dama i en annen avdeling så burde det gå velding fint. I verste fall kan det bli litt kleint i kantina eller ved kaffemaskinen hvis det skulle skjære seg, men det  tåler man.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I disse me2 tider er det bare best å ha steril aseksual arbeidsplass

Anonymkode: d249d...4bf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun må si klart og utvetydig «jeg har lyst på deg». Er elendig til å tolke hint og vage antydninger, tror det skyldes en tillært uoppmerksomhet som følge av frykten for å være innbilsk eller å tråkke over streken.

Anonymkode: 913ff...d01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at en dame har lyst på meg når hun begynner å bevege seg som en apekatt med eggløsning.

Anonymkode: 3e156...37e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri til å insje på en kollega. Hun må insje. Er ikke trygt for menn å rote med kollegaer.

Anonymkode: 7abc2...82f

• Liker 6
Skrevet

At hun forteller meg det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva skal til før du skjønner at en kvinnelig kollega har lyst på deg, og synes du det er ok med slik oppmerksom på jobb dersom du er singel?

Du må si det rett ut. Jeg leter ikke etter hint eller mulig flørting på jobb, og vil derfor aldri se det. 

Synes egentlig ikke at en slik oppmerksomhet er ok. Og ja jeg er singel. Det er fordi det er på jobb. På jobb jobber man.

Man driter ikke der man spiser. 

Anonymkode: 5d07f...b7e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hun må si det rett ut, uten hinting eller forsøk på å få meg til å ta initiativ.

Det er rimelig uaktuelt med metoo / anklager om å være creepy, jeg antar ingenting før det blir sagt i klartekst.

Anonymkode: e92df...d2e

Fornuftig! Altfor mange menn forveksler et høflig smil med "ta meg nå".

Anonymkode: 07fa4...01f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det skal ikke så mye til før jeg skjønner at en kollega prøver å flørte med meg.
Men hvis jeg ikke har lyst på henne later jeg bare som jeg ikke skjønner det. 

Anonymkode: 1e0dc...d21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er så naiv og godtroende om kvinner at jeg ikke tror ei kvinne liker meg før hun tar initativ til å kysse eller være fysisk. Alle andre er bare smilende og hýggelig i mine øyne😅 

Anonymkode: 88a1a...263

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er så naiv og godtroende om kvinner at jeg ikke tror ei kvinne liker meg før hun tar initativ til å kysse eller være fysisk. Alle andre er bare smilende og hýggelig i mine øyne😅 

7 jobb situasjon er forøvrig flørting helt no go for meg. Orker ikke det dramaet som mange andre menn sier. Er i forhold nå, så slipper det maset der bortsett fra på julebord når noen damer mister alle hemninger. Da virker jeg bare uintressert så mister de etter hver piffen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

7 jobb situasjon er forøvrig flørting helt no go for meg. Orker ikke det dramaet som mange andre menn sier. Er i forhold nå, så slipper det maset der bortsett fra på julebord når noen damer mister alle hemninger. Da virker jeg bare uintressert så mister de etter hver piffen.

I jobb situasjon skulle det være..

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Det blir en forferdelig lapskaus før eller siden.

Anonymkode: 2ed68...9b4

• Liker 2
Skrevet

Kan gå bra også... :lur:

For å svare på spørsmålet, så er settingen på jobb slik at det må,sterkere signaler til enn ellers fordi risikoen er så mye høyere. 

Det som bare er en tilnærming med avslag i naturlige arenaer for slikt, blir fort en metoo sak og anklager om trakassering i jobbsammenheng.

Men det må tilstås at det kan være spennende å snike seg unna for en kjappis på jobben også... :phaedra:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at menn er ganske flinke til å lese meg 😅 dessverre, for det er egentlig litt flaut å være forelska i folk på arbeidsplassen.. 

Anonymkode: a50e8...2aa

AnonymBruker
Skrevet

Kollega? Nope, aldri. Not gonna happen.

Anonymkode: e3448...d9c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...