AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Jeg vil sminke meg til bryllup, ov avlyse frisør. men vi skal ha profesjonell fotografering. Så jeg e redd for at sminken min ser rar ut på bilder da jeg aldri har sminket selv til profesjonell fotografering. og det gjør at jeg heller vil bli sminket, men så koster dette enormt mye at jeg tenker å gjøre selv med tanke på at det er bryllup uten fest. mer kun foto. hva syntes dere jeg bør? Anonymkode: ddd43...90b
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Du må passe på at sminken ser bra ut fra alle vinkler, ville ha øvd meg litt på sminke i månedene før bryllupet og ta bilder selv Da ser du fort om f.eks bronzer er plassert feil til din ansiktsform. Skal fotografen bruke blitz? Isåfall, sørg for at du bruker produkter som ikke gir et hvit-skjær når blitsen lyser. Bare å google det så finner du mange anmeldelser av produkter som andre tester. Jeg skal sminke meg selv, jeg også. Var interessert i sminke før, men ikke nå lengre. Må bare øve litt igjen. Har kjøpt inn noen litt mer dekkende foundations enn jeg pleier å bruke (en lys og en litt mørkere så jeg kan blande til riktig farge), og skal ha en ny blush og bronzer. Vannfast mascara. Bryn blir som jeg pleier, og skal ha en pen leppestift som bare jevner leppefargen min. Sminker meg selv fordi jeg har sett resultatet av brudesminkninger hvor bruden ikke ser ut som seg selv lengre.... Og selvsagt hvor mye det koster Håret mitt fikser ei venninne, og neglene lakker jeg selv med en lys fin neglelakk. Anonymkode: 2f879...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå