AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Del Skrevet 17. mars 2021 Jeg har ikke mensen fordi jeg går på p-piller og det har vært slik i mange år. Men mistenker at jeg har jernmangel. Spiser sjeldent rødt kjøtt og hadde anemi for 7-8 år siden som jeg da ikke fulgte opp. Tok jerntilskudd en liten stund men slutta... Anonymkode: ddc5e...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 17. mars 2021 #2 Del Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke mensen fordi jeg går på p-piller og det har vært slik i mange år. Men mistenker at jeg har jernmangel. Spiser sjeldent rødt kjøtt og hadde anemi for 7-8 år siden som jeg da ikke fulgte opp. Tok jerntilskudd en liten stund men slutta... Anonymkode: ddc5e...da5 Svimmel og utmattet hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Del Skrevet 17. mars 2021 Jeg har hatt jernmangel i 5 år. Spiser jerntbl, men får ikke opp jern. Svimmel, trøtt og forferdelig piping i ørene Anonymkode: b882b...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har hatt jernmangel i 5 år. Spiser jerntbl, men får ikke opp jern. Svimmel, trøtt og forferdelig piping i ørene Anonymkode: b882b...dc2 Rart legen ikke gjør noe med dette da? Ikke bra å gå med jernmangel over lenger tid Anonymkode: 8667a...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Del Skrevet 18. mars 2021 Jeg var svimmel, ukonsentrert og mye trøtt gjennom dagen uavhengig av mengde søvn. Var også en del mer sliten og tålte mindre fysisk aktivitet enn ellers. Anonymkode: faab7...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Del Skrevet 18. mars 2021 23 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har hatt jernmangel i 5 år. Spiser jerntbl, men får ikke opp jern. Svimmel, trøtt og forferdelig piping i ørene Anonymkode: b882b...dc2 Den type jernmangel er gjerne symptom på sykdom Anonymkode: f7a70...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #7 Del Skrevet 18. mars 2021 Samme som de andre. Sliten, trøtt, ukonsentrert, svimmel mm. Anonymkode: c7a9e...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #8 Del Skrevet 18. mars 2021 Ekstremt trøtt og sliten hele tiden. Anonymkode: 13515...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 18. mars 2021 #9 Del Skrevet 18. mars 2021 Hadde hjertebank, var svimmel og slapp. Svartnet for øynene når jeg reiste meg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå