Gå til innhold

Hvor laste ned filmer?

Anbefalte innlegg

Gjest *lite dataflink*
Skrevet

Vet det går an å laste ned filmer fra nett.

Kan noen si meg hvor jeg finner dette?

Gjest Madeleine
Skrevet

Du kan laste ned filmer på Bearshare.

• 1 måned senere...
Skrevet

bruk "BitComet". Kjempebra program! www.bitcomet.com

Scroll ned på siden og finn linken der det står "download" - bitcomet 0.60

Når programmet er ferdig bruker du www.torrentspy.com til å finne filmene. Så trykker du åpne torrent (når den er ferdig nedlastet..tar ca ti sek), så skal den automatisk begynne nedlastingen i bitcomet programmet. Litt avansert, men kjempebra program! Spør meg om du lurer på noe :)

Lykke til!

Skrevet

DC ++ er et greit og oversiktlig program

Skrevet

Når programmet er ferdig bruker du www.torrentspy.com til å finne filmene. Så trykker du åpne torrent (når den er ferdig nedlastet..tar ca ti sek), så skal den automatisk begynne nedlastingen i bitcomet programmet. Litt avansert, men kjempebra program! Spør meg om du lurer på noe :)

Lykke til!

Ditto.

Skrevet

Hvorfor er BitComet så bra?

Jeg bruker Bearshare og DC++.

Skrevet
Hvorfor er BitComet så bra?

Jeg bruker Bearshare og DC++.

Fordi du ofte kan få svært høye hastigheter med Bittorrents(Bitcomet, Azureus osv)

Skrevet

Det enetse programmet som gir meg max download er DC++.

Skrevet
Det enetse programmet som gir meg max download er DC++.

Har aldri hatt noe særlig suksess med hastigheten på DC++. Har du tips til gode hubber?

Skrevet

Lykke til!

Enig, www.torrentreactor.net er også en bra torrent side (om enn litt treg til tider) + thepiratebay.org

Skrevet
Har aldri hatt noe særlig suksess med hastigheten på DC++. Har du tips til gode hubber?

Jeg bruker huber med 10/10 aksess. Derfor må du ha kjapp linje for å komme inn. Fordelen er at alle der inne også har kjapp linje (minst 10mbit begge veier) slik at du alltid er sikret gode hastigheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...