Gjest *lite dataflink* Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Vet det går an å laste ned filmer fra nett. Kan noen si meg hvor jeg finner dette?
Gjest Madeleine Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Du kan laste ned filmer på Bearshare.
Ibenholt Skrevet 17. oktober 2005 #3 Skrevet 17. oktober 2005 bruk "BitComet". Kjempebra program! www.bitcomet.com Scroll ned på siden og finn linken der det står "download" - bitcomet 0.60 Når programmet er ferdig bruker du www.torrentspy.com til å finne filmene. Så trykker du åpne torrent (når den er ferdig nedlastet..tar ca ti sek), så skal den automatisk begynne nedlastingen i bitcomet programmet. Litt avansert, men kjempebra program! Spør meg om du lurer på noe Lykke til!
minienthe Skrevet 17. oktober 2005 #4 Skrevet 17. oktober 2005 DC ++ er et greit og oversiktlig program
Cronos Skrevet 18. oktober 2005 #5 Skrevet 18. oktober 2005 bruk "BitComet". Kjempebra program! www.bitcomet.com Scroll ned på siden og finn linken der det står "download" - bitcomet 0.60 Når programmet er ferdig bruker du www.torrentspy.com til å finne filmene. Så trykker du åpne torrent (når den er ferdig nedlastet..tar ca ti sek), så skal den automatisk begynne nedlastingen i bitcomet programmet. Litt avansert, men kjempebra program! Spør meg om du lurer på noe Lykke til! ← Ditto.
Saga Skrevet 18. oktober 2005 #6 Skrevet 18. oktober 2005 Hvorfor er BitComet så bra? Jeg bruker Bearshare og DC++.
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2005 #7 Skrevet 18. oktober 2005 Hvorfor er BitComet så bra? Jeg bruker Bearshare og DC++. ← Fordi du ofte kan få svært høye hastigheter med Bittorrents(Bitcomet, Azureus osv)
Cronos Skrevet 18. oktober 2005 #8 Skrevet 18. oktober 2005 Det enetse programmet som gir meg max download er DC++.
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2005 #9 Skrevet 18. oktober 2005 Det enetse programmet som gir meg max download er DC++. ← Har aldri hatt noe særlig suksess med hastigheten på DC++. Har du tips til gode hubber?
TNode Skrevet 18. oktober 2005 #10 Skrevet 18. oktober 2005 bruk "BitComet". Kjempebra program! www.bitcomet.com Scroll ned på siden og finn linken der det står "download" - bitcomet 0.60 Når programmet er ferdig bruker du www.torrentspy.com til å finne filmene. Så trykker du åpne torrent (når den er ferdig nedlastet..tar ca ti sek), så skal den automatisk begynne nedlastingen i bitcomet programmet. Litt avansert, men kjempebra program! Spør meg om du lurer på noe Lykke til! ← Enig, www.torrentreactor.net er også en bra torrent side (om enn litt treg til tider) + thepiratebay.org
Cronos Skrevet 19. oktober 2005 #11 Skrevet 19. oktober 2005 Har aldri hatt noe særlig suksess med hastigheten på DC++. Har du tips til gode hubber? ← Jeg bruker huber med 10/10 aksess. Derfor må du ha kjapp linje for å komme inn. Fordelen er at alle der inne også har kjapp linje (minst 10mbit begge veier) slik at du alltid er sikret gode hastigheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå