AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #21 Skrevet 17. mars 2021 Smeltemann skrev (44 minutter siden): Jeg deler i porsjoner og vakumerer. Da blir det ingen fukt. Hvordan kan det lønne seg, eller være gunstig for miljøet? Vakumposer koster jo litt om du lager mange porsjoner. I tillegg blir det jo mengder med plastavfall ut av ette? Anonymkode: 229b7...e11
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #22 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Lufttett og i kjøleskap. Eks, lukk selve sukkerposen ordentlig med en klype eller lignende. Legg i en lite. Pose som knytes igje. Og plasser i kjøleskap. På den jeg kjøper (fra dansukker) er jeg ganske sikker på at dette faktisk står på pakken Om man faktisk leser. Mener å huske at det var sånn jeg ble klar over det. Anonymkode: a453d...94c Jepp. Tror det står på posen. Virker litt for styrete å begynne med potetbiter og brød som begynner å mugne og gjære.. Det enkle er ofte det beste, som det heter! Anonymkode: 6c2fa...9da
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #23 Skrevet 18. mars 2021 Når jeg har åpnet pakken så bretter jeg toppen godt igjen, har gummistrikk rundt og legger det i kjøleskapet. Har funnet ut at om det likevel blir hardt så blir det mykt igjen på meget kort tid om jeg skyller det i varmt vann. Anonymkode: 91f7a...51e
Gjest Smeltemann Skrevet 18. mars 2021 #24 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan kan det lønne seg, eller være gunstig for miljøet? Vakumposer koster jo litt om du lager mange porsjoner. I tillegg blir det jo mengder med plastavfall ut av ette? Anonymkode: 229b7...e11 Jeg får ferskt sukker når jeg vil,det er den største gevinsten min. Plastikk er det jo så mye søppel av fra før,så det synes jeg ikke er så farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå