AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Hva er greia med alle transe trådene? blir gal snart jeg 🤯 transe, transe, transe er alt jeg ser om dagen... Er sikkert mange som meg inkludert, som ikke har lyst til og være på KG lenger pga allt transe praten 😤 Anonymkode: 97b85...3fe 7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Det er vel noen som kjeder seg. Anonymkode: 702ff...b27 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 Ingen tvinger deg til å være på kg Anonymkode: fc1b0...b13 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 Det er fordi de få som er transe føler et stort behov for å dytte det i trynet på alle andre, med å opprette et titalls tråder med anonym. Det er selvsagt ikke riktig måte for å få folk til å akseptere transeksuelle. Jeg er faktisk møkk lei. Enig med deg, skjønner ikke hvorfor de få som er transer skal lage så jævla big deal ut av at de er transer. Ingen bryr seg, men det at de lager titalls tråder som anonym for å normalisere det virker bare psykt. Anonymkode: 04e7e...280 5
Siri_H Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 Er stund var det voldsomt med asperger-tråder... Tydeligvis noen som skriver voldsomt om et tema som interesserer dem i perioder. Er jo bare å ignorere hvilke tråder du leser hvis det ikke er noe du bryr deg om? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 Språket som brukes i disse trådene, de samme skrivefeilene osv tyder på at det er én person som starter alle disse trådene og jeg klarer ikke å ta det seriøst. Er lei, ja. Jeg skjønner ikke helt hva de får ut av å trolle så mye hele tiden. Anonymkode: 20861...573 10
Silva Pluvialis Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 (endret) Jeg tror det er mennesker med fordommer som starter opp disse trådene for å provosere, ikke transpersoner. Som mobbere i skolegården som bare, bevisst, MÅ provosere fram en reaksjon hos offeret. Det er ikke transpersoner som kommer dårlig ut av debattene, men derimot alle de som nekter å akseptere dem. Endret 17. mars 2021 av Gjenferdet 8
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 Fordi trollene har dårlig fantasi, og er late. En post om transkjønnethet er noe som trigger veldig mange, på begge "sidene", også er den eksplosive debatten igang. Når trollene får så mange reaksjoner, for så lite arbeid, så blir det veldig fristende for dem å lage slike tråder. Anonymkode: 5ad22...fc7 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #9 Skrevet 17. mars 2021 Tydeligvis noen som elsker å ødelegge kg med spam, siden modereringen er så som så. Anonymkode: 6c1d6...9e3 2
Cherilyn Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er fordi de få som er transe føler et stort behov for å dytte det i trynet på alle andre, med å opprette et titalls tråder med anonym. Det er selvsagt ikke riktig måte for å få folk til å akseptere transeksuelle. Jeg er faktisk møkk lei. Enig med deg, skjønner ikke hvorfor de få som er transer skal lage så jævla big deal ut av at de er transer. Ingen bryr seg, men det at de lager titalls tråder som anonym for å normalisere det virker bare psykt. Anonymkode: 04e7e...280 Unnskyld, men det er jo faktisk visse cispersoner som lager big deal ut av et ikke problem. Konspirasjoner, mistenkeliggjøring av en allerede sårbar gruppe mennesker. Synd at folk som sitter og gjør narr på virkelige liv ikke aner hva skade effekt det har på mennesker som tilhører minoriten. Mange kan takle det ja, men hva med de unge som er langt inne i skapet og leser alt de kommer over? 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #11 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva er greia med alle transe trådene? blir gal snart jeg 🤯 transe, transe, transe er alt jeg ser om dagen... Er sikkert mange som meg inkludert, som ikke har lyst til og være på KG lenger pga allt transe praten 😤 Anonymkode: 97b85...3fe Har faktisk også vurdert å slette meg. Anonymkode: 6c1d6...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #12 Skrevet 17. mars 2021 ENIG!!!!! Jeg ønsker ikke å være på kg lenger på grunn av dette Anonymkode: ecc03...96d 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #13 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er fordi de få som er transe føler et stort behov for å dytte det i trynet på alle andre, med å opprette et titalls tråder med anonym. Det er selvsagt ikke riktig måte for å få folk til å akseptere transeksuelle. Jeg er faktisk møkk lei. Enig med deg, skjønner ikke hvorfor de få som er transer skal lage så jævla big deal ut av at de er transer. Ingen bryr seg, men det at de lager titalls tråder som anonym for å normalisere det virker bare psykt. Anonymkode: 04e7e...280 Jeg tror ikke det er transer som skriver de trådene, men noen som fremmer transehat ved å komme med provoserende utsagn. Anonymkode: 02c9e...25e 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #14 Skrevet 17. mars 2021 Spørsmålet er jo om det på noen måte skader deg at folk oppretter tråder om et tema. Det er utallige tråder om penislengde, vide vaginaer, hår på kroppen og bruk av såpa i underlivet. Det er ikke værre enn å ikke gå inn å lese på trådene ... Anonymkode: fc1b0...b13 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #15 Skrevet 17. mars 2021 For enkelte troll har så liten fantasi, en dag er det trans, en dag er det ufør og sånn fortsetter de. Henger seg opp i et tema og spammer forumet med våset sitt. De er nok mennesker med minimale sosiale antenner som gjør alt for oppmerksomheten. Anonymkode: 32f31...762 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #16 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke det er transer som skriver de trådene, men noen som fremmer transehat ved å komme med provoserende utsagn. Anonymkode: 02c9e...25e Neida. De har bare skjønt hvilke temaer som tar fyr kjapt. Og moderatorene lar det passere, fordi det genererer klikk i bøttevis. Anonymkode: 6c1d6...9e3
CorvusCorax Skrevet 17. mars 2021 #17 Skrevet 17. mars 2021 Kan jo bare la være å gå inn på tråden. Det er mye annet her.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #18 Skrevet 17. mars 2021 Det er nok en psykisk syk person som nå er sykelig opphengt i å henge ut transpersoner. For ikke lenge siden var det uføre. Lurer på hva som blir det neste. Anonymkode: fb090...d97
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #19 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nok en psykisk syk person som nå er sykelig opphengt i å henge ut transpersoner. For ikke lenge siden var det uføre. Lurer på hva som blir det neste. Anonymkode: fb090...d97 Nei. En antisosial en. Som elsker å starte konflikter når vedkommende kjeder seg. Anonymkode: 6c1d6...9e3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #20 Skrevet 17. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Det er nok en psykisk syk person som nå er sykelig opphengt i å henge ut transpersoner. For ikke lenge siden var det uføre. Lurer på hva som blir det neste. Anonymkode: fb090...d97 Nei, det er slike type personer som snapper opp en trend sist av alle, og når de først går med trendplagget tar de 100 bilder av plagget for å bevise for andre at de også "får med seg noe", mens alle andre har gått videre. Anonymkode: 702ff...b27 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå