Gå til innhold

Kjedelig sex. Alt handler om meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i et forhold i 3 år, alt er helt topp, bortsett fra sexbiten. Noen vil kanskje si at jeg ikke har noen grunn til å klage, da han har alt fokus på meg, men han vil ikke la meg røre han. Han sier han er så sensitiv. Han er omskåret, men utfra hva jeg har lest, blir de ofte det motsatte av sensitiv. Er det jeg som misser noe her ? Føler meg som en planke når jeg ikke kan gjøre noe for han.

Anonymkode: 1016d...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjipt ut. Kanskje du drar resten av forhuden for langt tebars?

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Har vært i et forhold i 3 år, alt er helt topp, bortsett fra sexbiten. Noen vil kanskje si at jeg ikke har noen grunn til å klage, da han har alt fokus på meg, men han vil ikke la meg røre han. Han sier han er så sensitiv. Han er omskåret, men utfra hva jeg har lest, blir de ofte det motsatte av sensitiv. Er det jeg som misser noe her ? Føler meg som en planke når jeg ikke kan gjøre noe for han.

Anonymkode: 1016d...cf7

Han høres ut som at han kontrollerer deg og hindrer deg utfoldelse. Han selv skal jo selvfølgelig utfolde seg 100 % på din bekostning. Han tåler ikke at du har egen vilje.

Anonymkode: bee82...4f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han høres ut som at han kontrollerer deg og hindrer deg utfoldelse. Han selv skal jo selvfølgelig utfolde seg 100 % på din bekostning. Han tåler ikke at du har egen vilje.

Anonymkode: bee82...4f1

Det gir ikke mening. Hvis han ikke vil bli befølt så er det hans valg og det må respekteres

Anonymkode: 0a127...fe3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være kulturelt betinget. Eller at han har andre grunner. For eksempel mishandlet på noen måte under barndommen. Evt begge? 

Anonymkode: 3d071...4e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...