AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Nå har jeg prøvd de siste 5 år og bli ufør men i dag 5 år senere har jeg fått svaret fra nav, Nå er jeg endelig ufør også! 😍 Det har vært en hard kamp med leger, nav, å jobb trening. tenker det faktisk hadde tatt knekken på de fleste men nå står det 187 tusen kr på konto fy fader det føles godt med en kaffe og rullings akkurat nå!. Noen andre som har blitt ufør i år? Anonymkode: 31d00...a59 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nå har jeg prøvd de siste 5 år og bli ufør men i dag 5 år senere har jeg fått svaret fra nav, Nå er jeg endelig ufør også! 😍 Det har vært en hard kamp med leger, nav, å jobb trening. tenker det faktisk hadde tatt knekken på de fleste men nå står det 187 tusen kr på konto fy fader det føles godt med en kaffe og rullings akkurat nå!. Noen andre som har blitt ufør i år? Anonymkode: 31d00...a59 Nei, men jeg så en rosa sjøløve i går, da. Anonymkode: fac7f...0bd 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 Pass så du ikke setter kaffen i løgnhalsen da. Anonymkode: 76583...531 9
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nå har jeg prøvd de siste 5 år og bli ufør men i dag 5 år senere har jeg fått svaret fra nav, Nå er jeg endelig ufør også! 😍 Det har vært en hard kamp med leger, nav, å jobb trening. tenker det faktisk hadde tatt knekken på de fleste men nå står det 187 tusen kr på konto fy fader det føles godt med en kaffe og rullings akkurat nå!. Noen andre som har blitt ufør i år? Anonymkode: 31d00...a59 De 187 tusen, er det etterbetaling? I såfall er det på tide å fordele de på ulike bankontoer til buffer, sparing osv slik at de ikke blir brukt opp med en gang. Trist å bli ufør, men noen ganger er det dessverre eneste løsning. Nå får du prøve å puste ut og komme deg mest mulig til hektene. Ps, det er en god ide å kutte tobakken. Vi lever i 2021 nå. Hilsen også ufør Anonymkode: bed3d...361 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 Ingen hard kamp her. Men så er jeg ordentlig syk, med ordentlige diagnoser på papiret. Trenger ikke kjempe en kamp for å få uføretrygd, da 😅 Anonymkode: ccf1e...b8f 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nå har jeg prøvd de siste 5 år og bli ufør men i dag 5 år senere har jeg fått svaret fra nav, Nå er jeg endelig ufør også! 😍 Det har vært en hard kamp med leger, nav, å jobb trening. tenker det faktisk hadde tatt knekken på de fleste men nå står det 187 tusen kr på konto fy fader det føles godt med en kaffe og rullings akkurat nå!. Noen andre som har blitt ufør i år? Anonymkode: 31d00...a59 Troll. Rullings... du jobber med helsen tydeligvis... Forkastelig ekkel tråd Anonymkode: f4ab7...110 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #9 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen hard kamp her. Men så er jeg ordentlig syk, med ordentlige diagnoser på papiret. Trenger ikke kjempe en kamp for å få uføretrygd, da 😅 Anonymkode: ccf1e...b8f De som mener at de kjemper er ikke ordentlig syke, de da? Anonymkode: 40162...aab 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 Jaaaaa! med 100 000 ekstra i etterbetaling har jeg nå vært og kjøpt iskald trygdecola og Skruf 😍🤩 Anonymkode: 4d894...f48
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #11 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingen hard kamp her. Men så er jeg ordentlig syk, med ordentlige diagnoser på papiret. Trenger ikke kjempe en kamp for å få uføretrygd, da 😅 Anonymkode: ccf1e...b8f Mange må kjempe i mange år - selv med ordentlig sykdom og diagnoser. Anonymkode: 52cff...5dd 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #12 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De som mener at de kjemper er ikke ordentlig syke, de da? Anonymkode: 40162...aab ikke syk nok. Anonymkode: d3e37...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #13 Skrevet 17. mars 2021 187.000 på konto? Hva er de liksom for? Ung ufør etterbetaling? Det går ikke så fort. Anonymkode: 1bafd...59c 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #14 Skrevet 17. mars 2021 Det er ikke mye penger til rullings hvis du blir ufør forresten. Ikke etter den store summen er brukt opp. Anonymkode: 1bafd...59c
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #15 Skrevet 17. mars 2021 Slutt å gjør narr av oss uføre. Jeg er ufør. Drikker aldri, aldri røyket. Er høyskoleutdannet. Spiser sunt. Men har en sykdom som gjør at jeg ikke kan jobbe. Har vært ufør i to år og det er grusomt. Ingen jobb, ingen kolleger. Ingen å snakke fag med. Ingen intelligente samtaler om interessante tema. Og man får ikke plutselig 187 000 kr på konto dagen man blir ufør. Hva er greia med alle uføre-trådene her på kg? For å spre fordommer og falske inntrykk av uføre? Mobbe? Sparke de som ligger nede? Virkelig? Hva slags menneske er du, om du bruker tida di på å spre falske fordommer? Anonymkode: 2b024...dfa 13
Gjest Airman Skrevet 17. mars 2021 #16 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Nå har jeg prøvd de siste 5 år og bli ufør men i dag 5 år senere har jeg fått svaret fra nav, Nå er jeg endelig ufør også! 😍 Det har vært en hard kamp med leger, nav, å jobb trening. tenker det faktisk hadde tatt knekken på de fleste men nå står det 187 tusen kr på konto fy fader det føles godt med en kaffe og rullings akkurat nå!. Noen andre som har blitt ufør i år? Anonymkode: 31d00...a59 Flott, at du fikk etterbetalt, du har overlevd uten stønader i søke og vedtaksperioden da.. Flaskepanting som uteligger kanskje?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #17 Skrevet 17. mars 2021 Airman skrev (Akkurat nå): Flott, at du fikk etterbetalt, du har overlevd uten stønader i søke og vedtaksperioden da.. Flaskepanting som uteligger kanskje? Uføretrygden kan i noen tilfeller være høyere enn AAP, så det er mulig å få etterbetaling. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ikke syk nok. Anonymkode: d3e37...0d6 Å hvem er du som kan si at de som må kjempe om uføretrygd ikke er syke nok. Anonymkode: 52cff...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #19 Skrevet 17. mars 2021 Det er ikke så kult som du innbiller deg. Hverdagen kommer snikende. Skulle gjerne vært tilbake i jobb selv. For ordens skyld. Jeg prøvde ikke å bli ufør engang. Anonymkode: 9f0d2...32f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #20 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uføretrygden kan i noen tilfeller være høyere enn AAP, så det er mulig å få etterbetaling. Å hvem er du som kan si at de som må kjempe om uføretrygd ikke er syke nok. Anonymkode: 52cff...5dd Sier seg selv når NAV og overlege mener at man har en del arbeidsevne. Har man restevne igjen, så blir det ofte vanskeligere å bevise at man kun klarer 50%. Men når det er snakk om 100% ufør, så er det veldig enkelt, så lenge mange faktisk er syk. Så lenge du er syk og har det dokumentert så er det ikke vanskelig og tøft. Er så dritt lei av at folk på KG roper så jævlig høyt om hvor tøff kampen er, den er ikke det om du virkelig er syk nok! Det faktisk lett som en plett. Anonymkode: d3e37...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå