Gå til innhold

Fotballklubbene i viken får ikke fritak pga korona, er det virkelig så overraskende at det blir en sak i nyhetene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fotball, hvorfor i herrens navn skal de få spille oppå hverandre og være i kontakt hele tiden når så og si alt annet er nedstengt, dette er litt for dum nyhet.... 

Jeg sier, legg ned hele fotballen, den er ikke til nytte hverken nå, i fremtiden eller i fortiden

https://www.tv2.no/sport/13892893/

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle andre land i Europa holder idretten gående. Men i Norge er janteloven så sterk at det er fullstendig ødeleggende. Man skal for all del ikke tro at man er noe viktigere enn noen andre. 

Idrett er viktig for folk. Bare fordi du ikke er interessert i fotball er det hundretusener av andre som er det. 

Skrevet
Ukjent. skrev (1 minutt siden):

Alle andre land i Europa holder idretten gående. Men i Norge er janteloven så sterk at det er fullstendig ødeleggende. Man skal for all del ikke tro at man er noe viktigere enn noen andre. 

Idrett er viktig for folk. Bare fordi du ikke er interessert i fotball er det hundretusener av andre som er det. 

Hvordan kan man spille fotball med å overholde avstand?? Ikke rart at smitten er helt på trynet der hvor slikt er greit, om jeg hadde vært fotfallfrelst hadde jeg fremdeles hatt samme mening om å nekte spill.... 

• Liker 1
  • Opprett ny...