Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Satt på et venterom og pløyde gjennom ukeblader i dag, og da kom jeg over en artikkel om metoder for å få mer volum i håret. Det sto om en metode fra Wella (husker ikke det konkrete navnet dessverre) som gikk ut på at håret ble rullet opp på spoler e.l. og så satt man under varme i et kvarter - og vips: et volum som varte ca to måneders tid. Prisen på denne behandlingen var ca 500 kr. Er det noen som har erfaringer eller kjenner noe til dette?
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Tror jeg prøve noe sånt for et par år tilbake. De kalte det volumpermanenet. Hos meg varte ikke effekten særlig lenge (par uker kanskje), men frisøren mente det var fordi håret mitt var så langt.
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 24. august 2005 #3 Skrevet 24. august 2005 Så det er ikke noe nytt altså. Kanskje litt rart at det ikke er mer utbredt med tanke på hvor mange som ønsker seg mer volum i håret? Hørtes jo nesten for godt ut til å være sant...
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2005 #4 Skrevet 24. august 2005 Det er ikke sikkert det er samme metoden, men husker håret ble rullet opp på store ruller iallefall.
Gjest Fruktfat Skrevet 24. august 2005 #5 Skrevet 24. august 2005 håret bør ikke være lenger enn ca 12cm, det holder i ca 8 uker. blir håret for langt, tynger det ned "krøllen", og demed volumet. det er en mild permanent, ble kalt headlines.
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 24. august 2005 #6 Skrevet 24. august 2005 Æsj... Hvis håret må være såpass kort for å oppnå effekt, så vil det nok aldri være aktuelt for meg dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå