Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har det slik? Føler meg småsvimmel flere ganger om dagen og skikkelig trøtt. Husker godt trøttheten fra forrige svangerskap men er det normalt å være svimmel? 

Anonymkode: 62a13...4b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt normalt tidlig i svangerskapet. Mange oppdager graviditet via besvimmelse/uforklarlig uvelhet. 

Anonymkode: 9b84f...8e7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blodtrykk på 80/45 på første svangerskapskontroll med andremann, det forklarte hvorfor jeg hadde vært så svimmel i ukene før 😅

Anonymkode: 056c3...08d

Skrevet

7+2 her og er så svimmel at jeg har lagt på sofaen i hele dag. Ikke greid å gå på jobb da jeg omtrent må sette meg ned en gang bare på vei til doen. Vært sammenhengende på beina rett over 5 min idag, uten å måtte sette eller legge meg ned 😫

Leser at lavt blodtrykk eller litt lite blod i omløp siden kroppen trenger mer blod, kan være grunner 🤷🏻‍♀️

Skrevet (endret)

Føler med deg. Er i uke 5 nå og vil helst bare legge meg på sofaen.. reiser jeg meg for fort svimer jeg nesten av.

Klem 🙂 (er vel lovlig her inne)

Endret av prettylittlemisfit
AnonymBruker
Skrevet

Ja, var flere ganger i starten på forrige svangerskap at jeg måtte stoppe bilen pga svimmelhet, eller legge meg nedpå litt 😊

Anonymkode: befde...277

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...