AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Han er 52 år, jeg 45 år. Chattet veldig mye på alle kanaler, og snakket mye i tlf. Møtt han to ganger, full klaff! han har to barn 7 og 9 år..... 😅 jeg har større barn og ferdig med så små. Synes han var gammel til å ha så små. Men greit... Han sier i tillegg at han tilbringer mye tid sammen med moren til barna, altså sammen alle sammen, i ferier, helger, høytider osv. dette for barnas skyld, fordi barna er små. Jeg kjenner dette skremmer meg..... Han svarer knapt på mld, eller kan ikke snakke i tlf når han har dette samværet med barn og mor til barn. Noen som har opplevd? Noen som har vert bort i småbarnsfar passert 50? Er dette normal form for samvær? Først skremte det meg alder på barna hans, synes han var gammel med så små barn, så dette med mora til barna itillegg...😰 kommer han noensinne å prioritere meg i det heletatt?🧐 må tilføye, jeg liker han VIRKELIG mye! To mnd siden jeg traff han på tinder. 🚩🚩🚩??? Anonymkode: c1b24...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Ikke stress, bruk tid på å bli kjent med han. Du fokuserer masse på det negative ser jeg her, hva med å lete etter grunner til at han er en god mann for deg? Han er ikke sammen med moren til barna, men de forsøker å få til et trygt og godt liv for barna til tross for samlivsbruddet. Barna hans vokser opp fort de, så liker du han mye, bør det at de er 7 og 9 år ikke stå i veien for forholdet deres. Anonymkode: 4e94e...357 12
knulleGuden666 Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 Ja han er gammel for alder på barna etter dagens alder, men ikke for noen ti år tilbake. Han er en far som setter pris på barna dermed er han med eksen, det må jo kun være et pluss for deg 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 Han er ikke så gammel. Det er vel positivt at han tar såpass hensyn til sine barn? Anonymkode: 69477...d42 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 Sikker på at han er ferdig med forholdet? At eksen er en eks og ikke en nåværende og han bare er ute etter et eventyr? Jeg hadde nok trukket meg tilbake der, det hadde ikke passet meg å være med en mann med så små barn siden jeg er veldig ferdig med småbarnsalderen selv. Anonymkode: 03767...27f 11
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 du er jo ikke langt unna 50 selv, skjønner ikke hva du er så hysterisk over ts Anonymkode: 02449...c54 13
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 knulleGuden666 skrev (3 minutter siden): Ja han er gammel for alder på barna etter dagens alder, men ikke for noen ti år tilbake. Han er en far som setter pris på barna dermed er han med eksen, det må jo kun være et pluss for deg knulleGuden666 skrev (4 minutter siden): Ja han er gammel for alder på barna etter dagens alder, men ikke for noen ti år tilbake. Han er en far som setter pris på barna dermed er han med eksen, det må jo kun være et pluss for deg Hvorfor er det et pluss for meg, at han tilbringer så mye tid med x? Anonymkode: c1b24...6d5 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 Hvis du selv reagerer på små barn og mye felles sammenkomst av både mor og far, tror jeg du bør droppe dette forholdet. Flott at far engasjerer seg i barna, for all del ❤️ men tror det vil påvirke deg mye negativt. Du er i en helt annen situasjon enn denne mannen også, du har større barn og har det friere, det er ikke han. Du vil skåne deg for mye ved å finne en mann som er mer lik deg i livssituasjon. Tror jeg. Men jeg forstår at mannen er flott. Anonymkode: 63603...c3d 7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #9 Skrevet 17. mars 2021 Red flag delux! Hadde slettet og blokket asap! Du vil aldri føle at han er din og det vil bare føles vondt og konflikfullt for deg, sånne par som holder på sånn for barnas skyld, er ikke helt ferdig med hverandre. La de holde på, men hadde ikke fortsatt kontakt med han. Gammel og små barn og så tett på eksen, hvorfor skal du gidde dette? Anonymkode: ca2a5...d0c 7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): du er jo ikke langt unna 50 selv, skjønner ikke hva du er så hysterisk over ts Anonymkode: 02449...c54 Jeg er 45, men er ferdig med små barn, han er 52 og passe alder til meg. Anonymkode: c1b24...6d5 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #11 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gammel og små barn og så tett på eksen, hvorfor skal du gidde dette? Det er dette som skremmer meg med han..., små barn, og oppi x’en hele tiden😰 Anonymkode: c1b24...6d5 5
knulleGuden666 Skrevet 17. mars 2021 #12 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor er det et pluss for meg, at han tilbringer så mye tid med x? Anonymkode: c1b24...6d5 Han bryr seg om sine barn! 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #13 Skrevet 17. mars 2021 knulleGuden666 skrev (Akkurat nå): Han bryr seg om sine barn! Kan han ikke gjøre det uten moren til barna? Anonymkode: c1b24...6d5 5
knulleGuden666 Skrevet 17. mars 2021 #14 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan han ikke gjøre det uten moren til barna? Anonymkode: c1b24...6d5 Exen er mora til barna, barna vil være sammen med far og mor!! 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #15 Skrevet 17. mars 2021 knulleGuden666 skrev (3 minutter siden): Exen er mora til barna, barna vil være sammen med far og mor!! Barna bestemmer, og far får i pose og sekk? Anonymkode: c1b24...6d5 3
Poldark Skrevet 17. mars 2021 #16 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Barna bestemmer, og far får i pose og sekk? Anonymkode: c1b24...6d5 Barna burde kunne være med begge foreldre ja, uten at det betegnes som at "de bestemmer". Er det så svart/hvitt som du har fremstilt det høres det dog ut som om det ikke er så mye plass igjen til deg. Om han greier å fordele fritiden sin på deg, og barna (med og uten eks), da hadde jeg ikke hengt meg opp i at de gjorde litt ting sammen. Men det høres kanskje ikke ut som om du klarer det, og da er det bedre å trekke seg unna. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #17 Skrevet 17. mars 2021 Ser i en annen tråd om hvor mye foreldre skal ha kontakt mht barna. Her er det ikke snakk om kontakt, her er det fysisk samvær under samme tak. Skal man som den nye partneren synes det er greit at sin nye partner vil heller dra på påskeferie/sommerferie osv med barn og moren deres? Fordi de er små? Anonymkode: c1b24...6d5 3
Poldark Skrevet 17. mars 2021 #18 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser i en annen tråd om hvor mye foreldre skal ha kontakt mht barna. Her er det ikke snakk om kontakt, her er det fysisk samvær under samme tak. Skal man som den nye partneren synes det er greit at sin nye partner vil heller dra på påskeferie/sommerferie osv med barn og moren deres? Fordi de er små? Anonymkode: c1b24...6d5 Jeg tenker det kommer litt an på mengder. En ferietur eller helg her og der tenker jeg er hyggelig for barna. Men han har ikke mye tid til en ny kjæreste dersom det er snakk om alle helger og alle ferier. 1
McMary Skrevet 17. mars 2021 #19 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser i en annen tråd om hvor mye foreldre skal ha kontakt mht barna. Her er det ikke snakk om kontakt, her er det fysisk samvær under samme tak. Skal man som den nye partneren synes det er greit at sin nye partner vil heller dra på påskeferie/sommerferie osv med barn og moren deres? Fordi de er små? Anonymkode: c1b24...6d5 Nei. Ikke aktuelt. Jeg vil da mye heller være med kjæresten en eksen min i ferier! Jeg er akkurat like glad i barna mine og de i meg selv om vi bare ses halve måneden og halve ferier. Skjønner ikke hvorfor dette samværet får så mye applaus. De er ikke ferdige med hverandre, det er neppe barna som ber om så mye felles samvær. Hvis han ikke forstår at dette må endres når han får ny kjæreste, ville jeg ansett det som rødt flagg. Det blir for mye usikkerhet og følelser av nedprioritering. 4
Gjest Alterego666 Skrevet 17. mars 2021 #20 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er 52 år, jeg 45 år. Chattet veldig mye på alle kanaler, og snakket mye i tlf. Møtt han to ganger, full klaff! han har to barn 7 og 9 år..... 😅 jeg har større barn og ferdig med så små. Synes han var gammel til å ha så små. Men greit... Han sier i tillegg at han tilbringer mye tid sammen med moren til barna, altså sammen alle sammen, i ferier, helger, høytider osv. dette for barnas skyld, fordi barna er små. Jeg kjenner dette skremmer meg..... Han svarer knapt på mld, eller kan ikke snakke i tlf når han har dette samværet med barn og mor til barn. Noen som har opplevd? Noen som har vert bort i småbarnsfar passert 50? Er dette normal form for samvær? Først skremte det meg alder på barna hans, synes han var gammel med så små barn, så dette med mora til barna itillegg...😰 kommer han noensinne å prioritere meg i det heletatt?🧐 må tilføye, jeg liker han VIRKELIG mye! To mnd siden jeg traff han på tinder. 🚩🚩🚩??? Anonymkode: c1b24...6d5 Ut fra din beskrivelse er han en omsorgsperson og en keeper. Han har nok plass til deg også i livet sitt. Noen har romslige hjerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå