AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Jeg er en godt voksen (40.ish) dame som har vært singel ett års tid etter å ha vært i forhold siden ungdommen. Er ikke interessert i nytt forhold, men kunne tenke meg å av og til treffe noen for å finne på noe og er attraksjonen der kan det gjerne ende med sex uten forpliktelser etterpå. Orker ikke tinder opplegg da jeg ikke får lyst på noen uten at tanken har dukket opp i normale settinger. Har inntrykk av at mange menn kunne sagt ja takk til sex med meg om de hadde tilbudet. Kjenner mange menn jeg kunne tenke meg dette med, men er for stolt til å " legge kortene på bordet". Så til menn: Hvordan legger man opp til dette uten å bli så direkte at jeg føler meg klein? Anonymkode: 34347...821
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Følger denne. Er i akkurat samme situasjon selv. Nylig singel dame 29 år. Jeg har også bare lyst på menn jeg har møtt i naturlige settinger, feks kollegaer, venner, bekjente, men for stolt til å legge kortene på bordet som du sier. Anonymkode: 6c101...6e0
Dionysos 53 Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 (endret) Et smil, en god samtale og et sexy blikk Kort og godt, en god gammeldags flørt Krever hverken brukernavn, passord eller noe medlemskap. Det er helt gratis. Og så er det vel utprøvd og kvaltetetssikret gjennom mange år... Endret 18. mars 2021 av Dionysos 53 Mer tekst 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Kan bare snakke for meg selv og jeg trenger å få det inn med teskje. Alle mine erfaringer med at noe har startet i "naturlige omstendigheter" (les: ikke fyll og ikke tinder) har startet med at hun kysset meg litt ut av det blå. Jeg har blitt tatt like på senga hver gang og alle de signalene hun har gitt før kysset har jeg ikke registrert før i ettertid. Men kanskje dere skal satse på å treffe noen med litt mer antenner enn meg 😄 Anonymkode: d51de...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Skrevet 18. mars 2021 Blikk og kroppsspråk. Vis at du liker personen. Dersom responsen er god legger du ting til rette så åpenlyst for vedkommende at det ikke er til å misforstå. Si at du har lyst til å se en film på kino, men klarer ikke gå alene. Noe i den retningen. Anonymkode: d5b65...9d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå