AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Og hvor får man kjøpt det? Anonymkode: 61def...816
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Denne er helt nydelig! Anonymkode: d3e91...614
miztyia Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 Rittersport sin laktosefrie melkesjokolade er visst nok veldig god. Dessverre er den kun tilgjengelig i Tyskland som jeg vet om. Norge, Sverige og Danmark har den ikke, sist jeg sjekket hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Denne er helt nydelig! Anonymkode: d3e91...614 Ja, det merker der! Har sett dem i allergi-avdeling på joker og meny i alle fall. Jeg liker best den med bare sjokolade, men smaker kinder-egg😊 Anonymkode: e6766...d7b
Illumi Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 (endret) Disse er gode! Finnes på søstrene grene hvertfall! Endret 17. mars 2021 av Lisanna 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 miztyia skrev (17 timer siden): Rittersport sin laktosefrie melkesjokolade er visst nok veldig god. Dessverre er den kun tilgjengelig i Tyskland som jeg vet om. Norge, Sverige og Danmark har den ikke, sist jeg sjekket hvertfall. For de som bor i Oslo kan den kjøpes i Øst-banehallen i en liten kioskaktig greie nede i førsteetasje. Den koster nærmere 60 kr og smaker fullstendig pyton etter min mening, og det samme mente min samboer og snekkeren som tilfeldigvis skiftet vinduer hos oss da vi smakte på den. Men hver sin smak. Anonymkode: 6eafd...d08 2
miztyia Skrevet 18. mars 2021 #7 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): For de som bor i Oslo kan den kjøpes i Øst-banehallen i en liten kioskaktig greie nede i førsteetasje. Den koster nærmere 60 kr og smaker fullstendig pyton etter min mening, og det samme mente min samboer og snekkeren som tilfeldigvis skiftet vinduer hos oss da vi smakte på den. Men hver sin smak. Anonymkode: 6eafd...d08 Takk, det skal undersøkes neste gang jeg er der. Jeg har ikke smakt den, men han som spiser den sier at den ligner mest på norsk melkesjokolade av de han har prøvd hittil. Det er stive priser på sånt i Norge. Jeg pleier å betale i underkant av 20 kr i utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå