Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem mascara anbefaler dere? Jeg vil ha en som gir fyldige / "forlengede vipper"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en som jeg har sverget til i mange år nå, og holder fortsatt hardt fast på den. Ingen over, ingen ved siden av: Lancome Definicils. Helt super!

Gjør vippene lengre og fyldigere - min favoritt! :)

Skrevet
Jeg har en som jeg har sverget til i mange år nå, og holder fortsatt hardt fast på den. Ingen over, ingen ved siden av: Lancome Definicils. Helt super!

Gjør vippene lengre og fyldigere - min favoritt!  :)

Har du noe spesielt knep? Prøvde Definicils fordi den visstnok skulle være så topp for linsebrukere men den var jo noe seigt griseri som klistret vippene sammen og rydde som bare pokker.

Skrevet

Lancôme Hypnôse - ingen over, ingen ved siden.....

Har prøvd mange mascaraer, bl.a fra Versace, Helena Rubinstein, Dior som har vært anbefalt her tidligere. Har funnet min favoritt - kommer alltid tilbake til den!

Gjest Gjest_LINDA_*
Skrevet

Lancome Hypnose gir fuldige vipper-og den klumper seg ikke når du skal ta den på.

YSL Faux Cils gir sikkerlig lange og volumiøse vipper,men den klumper seg ganske lett+at jeg synes den drøsser litt utover dagen.Men gir mest volum av samtlige jeg har testet ut...

Rimmel Endless gir volum og fylde-til en veldig rimlig penge. Den er litt vanskelig å legge flere lag med for da begynner den å klumpe litt...

Skrevet

bruker den 2000 calorie mascara jeg.. ikke et veldig dyrt merke, men den fungerer kjempefint hos meg. klumper ikke og gir "intense" vipper (i forhold til de jeg har)

Skrevet

Jeg synes at Lancome hypnose er en hyggelig mascara. Veldig utadvendt og høylydt, men samtidig er hun ikke vulgær.

HVILKEN mascara...vær så snill.

Skrevet

Gjør vippene lengre og fyldigere - min favoritt!  :)

"Trikset" mitt (hvis man kan kalle det det), er å ta på ett tynt lag først, også ett tynt lag til når det første er tørket. Det funker iallefall for meg!

En annen ting jeg også liker så godt med denne mascaraen er at den ikke drysser! Altså mange fordeler.

Lykke til med valgets kvaler!! :)

Skrevet

Bruker den nyeste til Isa Dora og synes den er TOPP!

God kvalitet og ikke så dyr (under 100 kr. altså verdt et forsøk ;) ).

Gjest Vindelspev
Skrevet
Jeg synes at Lancome hypnose er en hyggelig mascara. Veldig utadvendt og høylydt, men samtidig er hun ikke vulgær.

:ler::ler:

"2000 calorie" er helt grei, billig for oss på studentbudsjett.

Skrevet

Hvem mascara? :ler: aldri hørt om den måten å si det på!

Men maybellinsedgjadrta kan ikke slkrive i dag sky high curves!

Gjest Embla s
Skrevet

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...