Gå til innhold

Sko fra Nelly var tydelig brukte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg henta de lekreste skoene fra Nelly, men de var tydeligvis brukte med foundation og penneflekker og en fettflekk. 

Jeg kontakta kundeservice på chat som sa at jeg kan bestille nye og så får jeg tilbake pengene for de andre når returen har kommet de i hende. 

Men de er utsolgte så jeg får ikke bestilt nye. Er dette vanlig hos Nelly.com, at skoene har foundation-flekker, fettflekker og så selger de som nye? 

Ble skuffa... 

A5FAC88A-A514-4C41-9D3C-A57D3953991B.jpeg

1B777FC7-19D6-40DF-A08E-24640724D6D8.jpeg

FB278071-52D3-49D1-AC8E-9265927DDDDD.jpeg

Anonymkode: 8b512...157

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg henta de lekreste skoene fra Nelly, men de var tydeligvis brukte med foundation og penneflekker og en fettflekk. 

Jeg kontakta kundeservice på chat som sa at jeg kan bestille nye og så får jeg tilbake pengene for de andre når returen har kommet de i hende. 

Men de er utsolgte så jeg får ikke bestilt nye. Er dette vanlig hos Nelly.com, at skoene har foundation-flekker, fettflekker og så selger de som nye? 

Ble skuffa... 

A5FAC88A-A514-4C41-9D3C-A57D3953991B.jpeg

1B777FC7-19D6-40DF-A08E-24640724D6D8.jpeg

FB278071-52D3-49D1-AC8E-9265927DDDDD.jpeg

så kjipt da. Håper iallefall at du får pengene tilbake. Dette er da ikke greit

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan det der er en sko.😆 Men nei, det er selvfølgelig ikke vanlig. Her har det nok skjedd en feil ved at de ikke har sjekket skoene som noen tydeligvis har returnert. Jeg har handlet MYE fra Nelly og aldri opplevd lignende. 

Anonymkode: dfaca...126

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (2 minutter siden):

så kjipt da. Håper iallefall at du får pengene tilbake. Dette er da ikke greit

Jeg får de tilbake når de har fått skoene i retur... Men jeg ville jo ha disse skoene men de er utsolgte. 

Skal virkelig aldri gå an å få gjort en bestilling noen steder uten å enten få ødelagte eller brukte varer...?!

Skrevet (endret)

Jeg får de tilbake når de har fått skoene i retur... Men jeg ville jo ha disse skoene men de er utsolgte. 

Skal virkelig aldri gå an å få gjort en bestilling noen steder uten å enten få ødelagte eller brukte varer...?!

har akdri opplevd noe slilt selv. Jeg syns nelly skulle bestilt inn nye av disse skoene bare for deg. Er dårlig kundeservice av de å ikke legge seg langflate når de har fucka opp slik. De mister kunder av sånt

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal godt gjøres å kjøpe noe av klær som ikke er brukt av noen. Folk tar klær med hjem, bruker de og returnerer de. Og de havner rett tilbake i omløp helt til noen påpeker at de er skitne, da blir de enten renset eller kassert.

Anonymkode: fe4bd...73a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er en grunn til at jeg ikke bruker Nelly ja. Dårlig kundeservice og har hørt om flere som har fått tydelig brukte klær.

Anonymkode: f3f92...895

• Liker 3
Skrevet

Er en konsekvens av nettbuttikenes bytte-politikk. Så lenge så mange returnerer varer, er butikkene nødt til å sende ut  returnerte varer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan det der er en sko.😆 Men nei, det er selvfølgelig ikke vanlig. Her har det nok skjedd en feil ved at de ikke har sjekket skoene som noen tydeligvis har returnert. Jeg har handlet MYE fra Nelly og aldri opplevd lignende. 

Anonymkode: dfaca...126

Her ser du skoen.

2C3F3250-E96D-4C29-8211-AB4B96DBFB18.jpeg

Skrevet
Brunello skrev (5 minutter siden):

Er en konsekvens av nettbuttikenes bytte-politikk. Så lenge så mange returnerer varer, er butikkene nødt til å sende ut  returnerte varer.

er jo merkelig av folk å bruke de mye før de returnerer. Har folk ikke folkeskikk? 

• Liker 3
Skrevet
Maleficenta skrev (Akkurat nå):

er jo merkelig av folk å bruke de mye før de returnerer. Har folk ikke folkeskikk? 

Her er svaret enkelt. På generell basis NEI.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at folk kan returnere når de har brukt produktet🙈

Anonymkode: 0b911...b40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er heslig. Tenk om den andre personen har fotsopp.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eller skabb...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig frekt å sende tilbake brukte sko, og enda mer frekt å ta seg fullt betalt når de selger de en gang til. Skjønner du er skuffet, TS!

Anonymkode: 2f50c...2b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig frekt å sende tilbake brukte sko, og enda mer frekt å ta seg fullt betalt når de selger de en gang til. Skjønner du er skuffet, TS!

Anonymkode: 2f50c...2b0

De var på salg. Jeg kjøpte likedane i svart, som var helt nye og i en helt annen innpakning enn de brukte. 

Men selv om de var på salg, forventet jeg rene sko.

Ja, er skuffa over de. Har sendt de en Mail...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en av grunnene til at jeg ikke handler på zalando, Nelly, boozt osv. 

Den returen folk driver med er helt vill, og klær og sko kan egentlig ikke bli regna som nytt, vil si det er brukt i høyeste grad. Noe disse skoene er eksempel på. 

I butikk kan du ihvertfall se hva du kjøper først. 

Anonymkode: b45c2...272

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den returen folk driver med er helt vill, og klær og sko kan egentlig ikke bli regna som nytt, vil si det er brukt i høyeste grad. Noe disse skoene er eksempel på. 

Lar meg ikke friste til å kjøpe sko derfra mer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, når butikkene er åpne :) Men har du aldri oppdaget en feil etter du kommer hjem? Jeg har funnet skjulte (innvendige) foundationflekker, knapper som mangler etc. Ja, skulle ha sett det, men så har det gått litt fort.

Helt ærlig har jeg hatt mer flaks med nettkjøp enn med butikkjøp. 

Anonymkode: f3f92...895

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er uenig i det mange skriver her. Er veldig glad vi har slike nettbutikker, da utvalget i butikker er veldig begrenset her i Norge. 

Har bestilt mye på nett i årevis, særlig Nelly og Zalando og har aldri opplevd dette. Har alltid fått rene klær og sko. 

Men du burde få nye ja. Her har det skjedd en feil. 

Forresten. Folk prøver jo klær på prøverommet i butikkene også. 

Anonymkode: 659dd...ec4

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...