AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 hvis en dame er tiltrukket personlighetsmessig av en mann men seksuelt med en dame, hvordan vil man da løse dette? alle bo sammen å ha et felles forhold? eller være utro? Anonymkode: 213fc...4de 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Hvorfor skal du gidde sånn umoralsk tull. Lev vel og lev ordentlig med en som virkelig vil bare ha deg. Folk godtar for mye tull i dag i redsel for å være alene. Anonymkode: 96a27...e0f
Dionysos 53 Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 Bo sammen. Utroskap fungerer ikke i lengden, før eller senere blir det uoverensstemmelser. Legg kortene på bordet og finn en løsning og inngå et kompromiss. Litt vanskelig å gjøre alle til lags når man er tre tenker jeg, kan være vanskelig nok i et forhold med to 1
Majer Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 Velg begge så lenge dere er eksklusive. Da unngår dere sykdommer osv. Ingenting galt med å være med to stykker. Jeg synes det er mer stabilt enn seriedatingen som har blitt så vanlig der man går fra en til en annen.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 Det går fint å ha begge dersom alle er inneforstått med det. Jeg bor sammen med en mann jeg elsker og har to kvinner jeg dater og møter for sex og hygge jevnlig. Anonymkode: c001d...db0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå