AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Har dere vurdert å utsette bryllupet? Jeg skal gifte meg i august, og blir litt stresset med tanke på koronasituasjonen. Kommer til å være 6 mnd på vei, og er livredd for å bli smittet. Det blir invitert ca.60 gjester. Min samboer sier vi bare må gjennomføre nå som alt er booket og gjester fra utlandet har kjøpt flybilletter. I dagene før bryllupet ønsker han naturlig nok å tilbringe litt tid med familie og venner fra utlandet som han sjelden ser og vil invitere dem hjem til oss. Jeg er ganske kritisk til dette, og vurderer å bo på hotell alene dagene før. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 43f52...a93
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Om du virkelig tror at du kan ha 60 gjester hvor også noen fra utlandet i august er jeg redd du får en knekk Anonymkode: f6e09...83d 12
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 Det tviler jeg på er mulig hvis ikke gjestene dine fra utlandet er vaksinert. Jeg ville avlyst nå mens dere fortsatt ikke er for dypt i det. Anonymkode: d6d8e...4b1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 Problemet er at min samboer er utrolig stresset og ikke vil skuffe noen. Har allerede utsatt bryllupet en gang i fjor, pga korona. Nå er han redd folk vil bli sure. Jeg for min del driter i det, og er mest bekymret for smitte. Særlig at jeg selv skal bli korona-syk. ts Anonymkode: 43f52...a93
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Problemet er at min samboer er utrolig stresset og ikke vil skuffe noen. Har allerede utsatt bryllupet en gang i fjor, pga korona. Nå er han redd folk vil bli sure. Jeg for min del driter i det, og er mest bekymret for smitte. Særlig at jeg selv skal bli korona-syk. ts Anonymkode: 43f52...a93 Folk blir ikke sure. Kanskje foreldrene deres, men for resten så er ikke bryllup verdens viktigste ting. Anonymkode: d6d8e...4b1 3
Navani Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Problemet er at min samboer er utrolig stresset og ikke vil skuffe noen. Har allerede utsatt bryllupet en gang i fjor, pga korona. Nå er han redd folk vil bli sure. Jeg for min del driter i det, og er mest bekymret for smitte. Særlig at jeg selv skal bli korona-syk. ts Anonymkode: 43f52...a93 Så du sier at din samboer, som du skal gifte seg med og har en liten en på vei med, syns det er viktigere å holde stort bryllup enn å ta vare på sin kjære? Viktigere å få besøk en dag enn å være forsiktig med din helse? Jeg tror jeg hadde revurdert å gifte meg om det er tilfelle. Hadde jeg vært i samme situasjon vet jeg at min mann hadde vært den som avlyste om han så jeg ble stresset av det. Det har da ingenting å si at folk blir sure. De kommer over det. Kommer du til å klare å kose deg i eget bryllup? Høres ikke slik ut, og da er det aldri verd det.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 On 3/17/2021 at 3:19 PM, Navani said: Så du sier at din samboer, som du skal gifte seg med og har en liten en på vei med, syns det er viktigere å holde stort bryllup enn å ta vare på sin kjære? Viktigere å få besøk en dag enn å være forsiktig med din helse? Jeg tror jeg hadde revurdert å gifte meg om det er tilfelle. Hadde jeg vært i samme situasjon vet jeg at min mann hadde vært den som avlyste om han så jeg ble stresset av det. Det har da ingenting å si at folk blir sure. De kommer over det. Kommer du til å klare å kose deg i eget bryllup? Høres ikke slik ut, og da er det aldri verd det. TS må ha vært med på å ta beslutningen om å utsette/flytte bryllupet til august og bli gravid oppi det hele, så man kan vel ikke dytte all ansvaret over på mannen? Anonymkode: c5006...ea7 3
Jdz Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 11.42): Problemet er at min samboer er utrolig stresset og ikke vil skuffe noen. Har allerede utsatt bryllupet en gang i fjor, pga korona. Nå er han redd folk vil bli sure. Jeg for min del driter i det, og er mest bekymret for smitte. Særlig at jeg selv skal bli korona-syk. ts Anonymkode: 43f52...a93 Jeg er ganske sikker på at folk blir enda surerere hvis politiet bryter opp festen etter en halvtime... 2
Navani Skrevet 19. mars 2021 #9 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS må ha vært med på å ta beslutningen om å utsette/flytte bryllupet til august og bli gravid oppi det hele, så man kan vel ikke dytte all ansvaret over på mannen? Anonymkode: c5006...ea7 Det er lov å ombestemme seg her i livet Hun kan fint ha gått med på det ja, men om hun nå føler seg ukomfortabel, som personen som bærer frem barnet deres, bør ikke hennes mening tillegges en god del vekt i denne situasjonen? Spesielt om hans grunn for å ikke avlyse er at han blir flau. Han må nesten bare skaffe litt selvtillit/baller/godta at ikke alle liker alt man gjør her i livet. Jeg hadde ikke likt å tenke tilbake på bryllupet mitt og visst at mannen kjørte på når jeg var ukomfortabel. Hvilken start på ekteskapet er det?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #10 Skrevet 19. mars 2021 On 3/17/2021 at 11:42 AM, AnonymBruker said: Problemet er at min samboer er utrolig stresset og ikke vil skuffe noen. Har allerede utsatt bryllupet en gang i fjor, pga korona. Nå er han redd folk vil bli sure. Jeg for min del driter i det, og er mest bekymret for smitte. Særlig at jeg selv skal bli korona-syk. ts Anonymkode: 43f52...a93 Jeg hadde vært mer oppgitt over at dere vil feire. Hadde følt meg presset til å delta på noe jeg egentlig ikke har lyst til å delta på. Anonymkode: f6e09...83d 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #11 Skrevet 19. mars 2021 Jeg er en gravid prinsesse, klart jeg er engstelig. Synd på meg. Anonymkode: ee31d...373
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #12 Skrevet 19. mars 2021 Absolutt INGEN ville blitt sure om dere avlyste. Husker i fjor var det mange tråder her hvor folk var usikre på hva de skulle gjøre fordi de var inviterte i bryllup midt i en pandemi som ikke ble avlyst til tross for at regjeringen anbefalte det.... Dere setter folk i en kinkig situasjon ved å ikke avlyse. Om dere ikke gjør det, føler folk på et press til å komme. Selvom de ikke nødvendigvis egentlig ønsker det. Anonymkode: da2d0...d47 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå