Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere? Har fått skikkelig feit tiss føler jeg.. og syns det er så kleint ovenfor samboer. Ikke at han bryr seg asså, men jeg syns bare det er så flaut. Vet ikke om jeg faktisk har lagt på meg på tissen, eller om det er magen som presser ned så det blir mer fett der.. 

Anonymkode: a63f8...794

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk det samme og har ikke forsvunnet ett år etter graviditeten. Har en hengete bollemus, der helt grusomt ut! Og jeg er veldig slank, alltid vært. 

Anonymkode: 1da60...d6b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også sånn under begge svangerskapene mine. Det gikk seg til en stund etter fødsel, da svangerskapskiloene hadde gått av. Min konklusjon er derfor at det rett og slett er ekstra vekt, at man legger på seg der. 

Anonymkode: 58215...8d2

AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja. Graviditetsbollemusa! Ønsk den hjertelig velkommen.

For noen blir den værende, for andre forsvinner den. Men jeg ville ikke ha insistert på å gå med jeans, var egentlig bare da jeg fikk det etter svangerskapet.

Anonymkode: b5e3c...1bf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flere? Har fått skikkelig feit tiss føler jeg.. og syns det er så kleint ovenfor samboer. Ikke at han bryr seg asså, men jeg syns bare det er så flaut. Vet ikke om jeg faktisk har lagt på meg på tissen, eller om det er magen som presser ned så det blir mer fett der.. 

Anonymkode: a63f8...794

Du er voksen og synes det er flaut? 

Anonymkode: 7219a...7a8

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er voksen og synes det er flaut? 

Anonymkode: 7219a...7a8

Du er voksen og kommenterer hva andre føler?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

🙋🏽‍♀️🙋🏽‍♀️🙋🏽‍♀️ 

Den forsvant etter førstemann, var der litt etter 2mann og er stygt redd for at den aldri forsvinner nå etter tredjemann 😅 

Anonymkode: 7d092...e45

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har beholdt bollemusa snart ti år etter siste graviditet. Er så fin, så!

Anonymkode: eb810...30b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh, det var litt fint å se at det ikke bare er meg 🙈 Ellers er ikke kid'en kommet ut enda, så aner ikke om den går vekk igjen. Men jeg håper å få tilbake min normale kropp, inkl min normale tiss så langt det lar seg gjøre 😝

Anonymkode: cf561...961

AnonymBruker
Skrevet

Bekymrer meg mer for om musa innenfor blir som før jeg, bryr meg lite om bollemusa😅

Anonymkode: 364d1...70b

• Liker 4
Skrevet

Bollemusa kom for min del sammen med væske i kroppen, akkurat som tyngdekraften gjorde så det blir opphopning av væske der og derfor hovner opp. Hevelsen ble borte kjapt etter fødsel, men den ble jo aldri som før igjen 😅🙊 Mye mer overflødig hud der nede, akkurat som at mageskinnet blir litt annerledes. Ikke pent, men synes ikke med klær eller undertøy på så det lever jeg greit med🤪

AnonymBruker
Skrevet
MVN90 skrev (6 minutter siden):

Bollemusa kom for min del sammen med væske i kroppen, akkurat som tyngdekraften gjorde så det blir opphopning av væske der og derfor hovner opp. Hevelsen ble borte kjapt etter fødsel, men den ble jo aldri som før igjen 😅🙊 Mye mer overflødig hud der nede, akkurat som at mageskinnet blir litt annerledes. Ikke pent, men synes ikke med klær eller undertøy på så det lever jeg greit med🤪

Akkurat sånn var og er det for meg også. 

Jeg hadde mye væske i kroppen, hadde svangerskapsforgiftning i mange uker. Så bollemusa ble laget i svangerskapet og er der fortsatt. Men den mer løs, altså slapp hud også der. Kroppen er morsomt. Jeg bryr meg ikke, synes jo ikke mer klær på og mannen min vet at jeg har vært gravid, så det er greit.

Anonymkode: bac70...01c

AnonymBruker
Skrevet

Trodde bollemus kom av høyt skamben jeg, ikke bare fett... 

Anonymkode: cd481...099

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener, dere vet det finnes tynne mennesker som og har bollemus sant? Hvordan tror dere at det er å lese at det er så negativt å ha det? 

Hvis det er så forbanna jævlig så FETTSUG det da! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha!! Jeg ble også så hoven i forrige svangerskap. Veldig komisk, men det forsvant etter fødsel😊 
Forresten, hva er det med folk som ikke tåler å høre at noen er ukomfortabel i forhold til kroppsendringer? Altså, det må jo være lov. 

Anonymkode: 17095...743

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg mener, dere vet det finnes tynne mennesker som og har bollemus sant? Hvordan tror dere at det er å lese at det er så negativt å ha det? 

Hva i all verden? 😂 Nå ble jeg nysgjerrig på hva som trigget deg i denne tråden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hva i alle dager? 😂

Anonymkode: 1da60...d6b

AnonymBruker
Skrevet

Vel. Kroppen forandrer seg under og evt etter en graviditet . Er det ikke bare til å akseptere?

Anonymkode: a9f43...04e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vel. Kroppen forandrer seg under og evt etter en graviditet . Er det ikke bare til å akseptere?

Anonymkode: a9f43...04e

"OI! Der kom bollemusa! AKSEPTERT". gi folk litt tid. 

Anonymkode: b5e3c...1bf

AnonymBruker
Skrevet

Brystene forandrer seg, magen, hoftene, vagina +++ elsk deg selv for den du er! 

Anonymkode: fa0b8...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...