Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Målte 1032 forrige mandag, forrige onsdag var den på 2767, altså to døgn mellom.

har hatt blødning fredag og lørdag (også koagel på lørdag), småblødninger t.o.m  idag. 
målte hcg nå mandag, da var den oppe på 11500 ca. Virker det som alt er normalt?

Var på ul mandag og, der fant hun selve «hula» men ikke noe inni, men hun lurte på om det var for tidlig..... 

Anonymkode: 59e47...f47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Hcg virker jo lovende.

Anonymkode: 2a6e5...d6d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde første dag i siste mens den 31/1. Litt rosa på papir 1/3, og testa svaaaak svak positivt da

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Anonymkode: 77e46...013

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor langt er du på vei?

Så det over nå. Dvs at på mandag var du 5+0 eller 6+0?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så det over nå. Dvs at på mandag var du 5+0 eller 6+0?

5+1 eller 6+1..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at ultralyd før 7+0 ikke var noe vits. Så mulig det var for tidlig. Ville bestilt en ny på 7+0. Da hadde jeg min første og da så de emryoet og at hjertet slo.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 5+4 og 7. Hos meg så hun kun fostersekken begge gangene. Kom tilbake i uke 8+4, og da så vi en liten med bankene hjerte. Hun sa å at det var helt normalt og ikke se noe mer før nærmere uke 8.

Anonymkode: 2a6e5...d6d

AnonymBruker
Skrevet

6+3 ifølge mensdato😊

har hatt endel blødning, derfor er jeg engstelig. Men mtp på hcg så kanskje det lover godt? 

AnonymBruker
Skrevet

Oi, ja 6+1 på mandag ja......🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

6+3 ifølge mensdato😊

har hatt endel blødning, derfor er jeg engstelig. Men mtp på hcg så kanskje det lover godt? 

I forhold til hcg så ser det jo bra ut :) Ville fått en ny ul-time etter 7+0, da kan de gjerne se litt mer. Jo nærmere 8+0 du klarer å vente, jo mer kan de se. Men skjønner det er vanskelig å vente. 

Hadde selv ul på 7+0 først og deretter på 8+0 (blir jo tullete av dette her og symptomer osv, så siden jeg var mye kvalm helt til ca 7+1 og deretter ikke var noe særlig kvalm etter det så kom jo panikken snikende. Så da ble det ny ul på 8+0). Hørte hjertelyd og så hjertet på begge ul. Er 9+3 nå så venter bare på 12+1 når jeg har bestilt ny ul 😅 

Masse lykke til, du må holde oss oppdatert 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fått time onsdag i neste uke, til tidlig ultralyd, så det blir spennende..

er liksom disse blødningene hver dag som bekymrer meg🙄 har endel smerter men disse ligner på ligamentsmerter jeg hadde i forrige svangerskap... 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vrengt livmor i tillegg tydligvis 😅 så vet ikke om det kan være vanskeligere å finne noe da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...