Gå til innhold

Normalt å få orgasme i bena?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Iblant, når jeg har sex og onanere, og rett etter jeg har fått orgasme, brer orgasmen seg fra klitoris og nedover bena. Kan ligge og kjenne på denne spesielle følelsen i bena, og jeg er så fjern. Må stryke på bena. Veldig rar følelse i bena. Nesten som orgasme? 

Har hørt fra andre at man kan få orgasme andre steder på kroppen? 

Anonymkode: 59f53...b68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sånn nummen og litt stiv i ansiktet, på en måte. Vanskelig å forklare. Det er vel nervebanene, kanskje, jeg vet ikke helt jeg. Kjenner det også nedover bens på en måte, men ikke sånn at det på en måte føles som en egen orgasme i bena, hvis det er det du mener. 

Anonymkode: 01e84...91b

Skrevet

Hele kroppen kan være en erogen sone, og det finnes mange forskjellige typer orgasmer.

Selv får jeg fullkroppsorgasme, som gjør at hele kroppen min eksploderer i nytelse når jeg kommer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At andre deler av kroppen enn det vanlige er involvert er nok ikke så uvanlig. Selv kjenner jeg det også i benene. Orgasmen forsterkes når jeg strammer lårmusklene og strekker benene. Det er bare orgasmen som sprer seg rundt i kroppen.

Anonymkode: 7c993...6c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som regel er bare orgasmen sentrert i kjønnsorganet, men det er rart når den brer seg om andre steder i kroppen. 

Skrevet

Jeg kjenner det langt ned i tærne, tærne spriker i alle retninger når jeg får orgasme

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hele kroppen er jo med i en orgasme, tærne mine beveger seg også. Litt på sidelinjen, men som barn la jeg merke tol at det var veldig godt med dyna mellom bena, og etterhvert som man ble større og begynte å runke ble dyna i veien. Som erstatning fant jeg ut at en genser eller treningsjakke mellom bena nedi joggebuksa eller en fotballshorts gjorde samme nytten, og jeg får ekstra orgasme av det. Kommer noe helt vanvittig. 

Anonymkode: a7fc1...fb2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Som regel er bare orgasmen sentrert i kjønnsorganet, men det er rart når den brer seg om andre steder i kroppen. 

Kan egentlig ikke huske å ha hatt en orgasme som jeg kun kjenner i kjønnsorganet. Er det vanlig! 

Etter å ha fått svært mange orgasmer hender det at jeg får gangsperr i bena og i magen, og jeg har også opplevd å få hodepine, eller å sjangle som full etterpå. 

For min del er det absolutt ikke noe som bare skjer i kjønnsorganet. Jeg kjenner det i hele kroppen. 

Anonymkode: 6be23...c31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hele kroppen eksploderer når jeg kommer, og beina rister av og til flere minutter etterpå. Blir veldig sensitiv og får spasmer i beina.

Anonymkode: 20982...538

• Liker 1
Gjest Tranma
Skrevet

Med riktig behandling så skjer det ganske ofte at jeg står i en bue med tæra i alle retninger 😂

Skrevet

Jeg og kjenner det godt nedi beina 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...