AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #21 Skrevet 18. mars 2021 Du virker dramatisk, TS. Slapp av litt, i så fall vil du få et bedre liv. Anonymkode: 8c75d...f15
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #22 Skrevet 18. mars 2021 On 3/17/2021 at 7:37 PM, AnonymBruker said: Jeg fikk samme melding i dag, og ble rasende. Det kokte nesten helt over for meg, og vurderte å ringe NAV men kommer vel ingen vei med det. Anonymkode: 0d243...12c Leste du faktisk meldingen eller? Feilen NAV har gjort, er å gi potensielle arbeidsgivere tilgang til din CV. Arbeidsgivere som er ute etter din kompetanse, og som er registrert hos NAV. En CV du selv har skrevet. Det verste som kan skje her, er at en bedrift kontakter deg for å høre om du er interessert i å jobbe for dem, på bakgrunn av hva du har satt opp i din CV. Veldig mye å bli rasende for du gitt. Anonymkode: db0e3...08a 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #23 Skrevet 18. mars 2021 Sitter bare og venter på at folk krever erstatning fra NAV pga en bagatell som dette. Dette er en bagatell i forhold til de som ble dømt for svindel og fengslet grunnet inkompetanse fra NAV, Politi og domstolene. Anonymkode: 47817...23d
Silva Pluvialis Skrevet 18. mars 2021 #24 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det du har lagt i den. CVen på NAV har du selv laget. Om du ikke har laget en CV på NAV, så har du ikke noen CV på NAV. Anonymkode: 3dc52...f2e Jeg har laget en tidligere, men finner den ikke?
Brunello Skrevet 18. mars 2021 #25 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, dette er ikke ufarlig, det er også ULOVLIG, NAV skal alltid unnskyldes-det er ikke riktig. Anonymkode: 632cc...07d Her var det vel arbeidsgiver som har gjort feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå