AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Jeg vil Ikke kalle meg kristen i den forstand, Men når jeg har hatt det skikkelig ille å bedt til gud, så har merkelige ting skjedd i etterkant. Jeg misbruker aldri bønnen, men ber når jeg virkelig ikke ser noen løsning. Andre som har opplevd å fått et ønske oppfylt eller hjelp ved å be til gud? Anonymkode: f9eb0...cf4 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vil Ikke kalle meg kristen i den forstand, Men når jeg har hatt det skikkelig ille å bedt til gud, så har merkelige ting skjedd i etterkant. Jeg misbruker aldri bønnen, men ber når jeg virkelig ikke ser noen løsning. Andre som har opplevd å fått et ønske oppfylt eller hjelp ved å be til gud? Anonymkode: f9eb0...cf4 Du er nok inne på noko Forsking bønn Anonymkode: 901ba...a59
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 Er noe i drtte js, jeg ber ofte om styrke til å takle vinde ting jeg står i, og kjenner ofte på at jeg virkelig f å r styrke ♥️ Anonymkode: 2820f...fe2 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 Nei. Som lite barn ble jeg utsatt for grovt seksuelt misbruk, fysisk og psykisk vold. Og jeg ba til Gud i timesvis. Og ble aldri hørt. Har da fått høre fra noen kristne, at jeg tydeligvis ikke trodde nok på Gud. Jeg startet å be, fra rundt 3 års alderen, og jeg trodde virkelig. Og ba i ganske mange år, før jeg ga opp. Anonymkode: 47e7e...d09 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei. Som lite barn ble jeg utsatt for grovt seksuelt misbruk, fysisk og psykisk vold. Og jeg ba til Gud i timesvis. Og ble aldri hørt. Har da fått høre fra noen kristne, at jeg tydeligvis ikke trodde nok på Gud. Jeg startet å be, fra rundt 3 års alderen, og jeg trodde virkelig. Og ba i ganske mange år, før jeg ga opp. Anonymkode: 47e7e...d09 Huff😔😔 Anonymkode: cabcd...dfc
Gjest Nattugle87 Skrevet 18. mars 2021 #7 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 4.53): Jeg vil Ikke kalle meg kristen i den forstand, Men når jeg har hatt det skikkelig ille å bedt til gud, så har merkelige ting skjedd i etterkant. Jeg misbruker aldri bønnen, men ber når jeg virkelig ikke ser noen løsning. Andre som har opplevd å fått et ønske oppfylt eller hjelp ved å be til gud? Anonymkode: f9eb0...cf4 Ja ,og jeg har også opplevd at Gud har ledet meg på veier jeg ikke selv ønsket i utgangspunktet,men som har blitt en mye bedre løsning enn jeg ville funnet selv. Angående å misbruke bønn,så gjør du ikke det uansett hva. Gud ønsker høre fra deg.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 4.53): Jeg vil Ikke kalle meg kristen i den forstand, Men når jeg har hatt det skikkelig ille å bedt til gud, så har merkelige ting skjedd i etterkant. Jeg misbruker aldri bønnen, men ber når jeg virkelig ikke ser noen løsning. Andre som har opplevd å fått et ønske oppfylt eller hjelp ved å be til gud? Anonymkode: f9eb0...cf4 Kan du gi eksempler? Anonymkode: d200f...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå