AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Fortell! Tror det fantes en lignende tråd for noen år siden her. Selv kommer jeg ikke på i farten at jeg har møtt noen. Kun gått forbi, så da kan jeg ikke si så mye. Anonymkode: 555bd...6c2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Sett Hellstrøm på tur med hundene ved Akerselva. Ikke blitt overrasket egentlig, han er som på TV. Anonymkode: 411e9...182
Mermaid Blues Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 Ja, veldig mange skuespillere, regissører, dramatikere, musikere og andre kunstnere fra div europeiske land og USA, gjennom jobb. De aller aller fleste har vært utelukkende hyggelige, uten at det egentlig har vært noe overraskende. De fleste av oss er jo stort sett på vårt mest trivelige når vi er i behagelige omgivelser og kan prate om ting vi er interessert i 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 Den eneste kjendisen jeg har møtt er Jostein Gaarder, som har vært idolet mitt siden jeg gikk på barneskolen. Han var veldig hyggelig, særlig i møte med meg, et bablende og stotrende vrak fordi jeg faktisk fikk møte og fikk signert bok av barndomshelten min. Anonymkode: a0a7a...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå