AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Sett på Jan Thomas verden nå hvor han og kjæresten snakker om hetero torsdag, hva er det de tror om oss heterofile?? Jeg føler meg støtt av slik de beskriver oss, jeg er 100% for likestilling og støtter homofile 100% men må si jeg er skuffet over dette, det er da ikke morsomt en gang 😠 Vi heterofile er ikke slik de beskriver det!! Gidder ikke si hva de sa, det må dere selv høre, det er så dumt at jeg ikke har ord 😑 Anonymkode: 29c70...a32
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Er du sikker på at det ikke er Knulle- Torsdag du mener ? Det har de i Politiet Anonymkode: 34d54...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Buhu! Heterofile kan jammen tåle å få igjen litt for alt homo og transhat de driver med og har drevet med i all tid. Anonymkode: 424d7...ea6 4
Spell Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Jeg reagerte også når jeg så denne episoden, synes de var helt på bærtur. Men dersom de tror at det bare er heterofile som kan spise usunn mat og slaske seg foran tven, så vær så god. Synes synd på homofile dersom det er et så stort press på å ikke spise usunt eller ligge i sofaen en hel kveld... 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er du sikker på at det ikke er Knulle- Torsdag du mener ? Det har de i Politiet Anonymkode: 34d54...e1b Like ille begge deler, lar meg nesten ikke bli overrasket over noe lenger. Synes det er veldig galt på to forskjellige måter Anonymkode: 29c70...a32
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Buhu! Heterofile kan jammen tåle å få igjen litt for alt homo og transhat de driver med og har drevet med i all tid. Anonymkode: 424d7...ea6 Støtter på ingen måte fortiden da homofili var regnet som en sykdom, den tiden er heldigvis forbi, men det gir de ikke grunn til å si slik om oss heterofile nå som faktisk støtter de! Spell skrev (5 minutter siden): Jeg reagerte også når jeg så denne episoden, synes de var helt på bærtur. Men dersom de tror at det bare er heterofile som kan spise usunn mat og slaske seg foran tven, så vær så god. Synes synd på homofile dersom det er et så stort press på å ikke spise usunt eller ligge i sofaen en hel kveld... Så bra jeg ikke er den eneste som reagerer på det. Anonymkode: 29c70...a32
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #7 Skrevet 16. mars 2021 Bra de har en cheat day. Anonymkode: 23f70...60b 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #8 Skrevet 16. mars 2021 Så fordi to personer har et tullete navn på noe, så skal du trekke alle verdens homofile inn i det? Herregud 😂 Anonymkode: 5500f...22f 13
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #9 Skrevet 16. mars 2021 Spell skrev (21 minutter siden): Men dersom de tror at det bare er heterofile som kan spise usunn mat og slaske seg foran tven, så vær så god. Hahah, er det det som er heterotorsdag? Det høres unektelig nokså hetero ut, ja. Anonymkode: 66889...6f8 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #10 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahah, er det det som er heterotorsdag? Det høres unektelig nokså hetero ut, ja. Anonymkode: 66889...6f8 vri om på det hvis jeg hadde sakt at noe høres veldig homo ut så hadde det vært svært problematisk. Anonymkode: a8d8f...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #11 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): vri om på det hvis jeg hadde sakt at noe høres veldig homo ut så hadde det vært svært problematisk. Anonymkode: a8d8f...8f1 Feil, homoer har fått høre at de er kroppsfiksert og sexfiksert alltid. Driver de og klager på det? Nope. Anonymkode: 66889...6f8 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #12 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): vri om på det hvis jeg hadde sakt at noe høres veldig homo ut så hadde det vært svært problematisk. Anonymkode: a8d8f...8f1 Hvis to random personer har en fin slappis dag og kaller det en homodag, så er det ytterst få som vil ha et problem med det. Anonymkode: 5500f...22f 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #13 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis to random personer har en fin slappis dag og kaller det en homodag, så er det ytterst få som vil ha et problem med det. Anonymkode: 5500f...22f Det stemmer nok. Men ingen ville ha forstått hva som er så homo med det. Anonymkode: 66889...6f8 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #14 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Støtter på ingen måte fortiden da homofili var regnet som en sykdom, den tiden er heldigvis forbi, men det gir de ikke grunn til å si slik om oss heterofile nå som faktisk støtter de! Anonymkode: 29c70...a32 Har lest at ca. 60 % av heterofile menn i Norge støtter eller er likegyldige til homofile. Det betyr at nesten halvparten fortsatt er uenige. Hvor mange heterofile damer som støtter homofile sto det ingenting om. Anonymkode: 424d7...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #15 Skrevet 17. mars 2021 Du blir støtt fordi de harselerer med stereotypier av heteroseksuelle menn? Du kan ikke ha det lett. Anonymkode: ab44a...3e8 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #16 Skrevet 17. mars 2021 Man kan jo faen meg ikke gjøre noe som helst i dag uten å krenke noen. Er så lei av at alt skal bli tatt så seriøst og personlig! Anonymkode: a30ca...f36 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #17 Skrevet 17. mars 2021 Du følte deg jo tydelig veldig truffet da TS. Er du så redd for at homofile bekjente skal tro du er sånn bare fordi det har blitt sagt på et program? Eller fordi det traff? Om man skal ta alt sånt som blir sagt i alle type programmer så må man gå rundt å være fornærmet hele tiden. Hvem gidder bry seg? Ingen oppegående mennesker går rundt og tror at det der gjelder for alle heterofile. Utenom sånne som deg da. Anonymkode: ab6d8...fae
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #18 Skrevet 17. mars 2021 Innen homo-/transbevegelsen finnes det en relativt liten gruppe av hyperaktive aksjonister, som snakker og oppfører seg på en måte som svært mange homofile tar avstand fra. Det gjelder ikke minst drivkreftene rund Pride. Anonymkode: f0654...de3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #19 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Buhu! Heterofile kan jammen tåle å få igjen litt for alt homo og transhat de driver med og har drevet med i all tid. Anonymkode: 424d7...ea6 Ekstremt god logikk altså. Det finnes homofober og transfober. De fleste av disse er hetro siden det er flest hetro. Ergo skal alle de hetro som ikke har gjort noe galt straffes siden de deler legning! Vet du, en innvandrer befølte meg på bussen da jeg var barn. Burde jeg straffe alle innvandrere for det? Anonymkode: 48f7b...551
Cuntzilla Skrevet 17. mars 2021 #20 Skrevet 17. mars 2021 Så hetero-torsdag er en dag hvor de spiser usunn mat og sitter i sofaen i joggebukse eller noe? Haha, det er jo litt humor. Jeg er så lei av de som maser om krenkelseshysteri, men dette TS... dette er faktisk toppen av krenka-kaka. Ro deg ned streite mann - jekk en pils, åpne en pose cheez doodles og sett deg i sofaen og se fotball 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå